اولین جام رمضان فوتسال بستان‌آباد در قرن جدید
اولین جام رمضان فوتسال بستان‌آباد در قرن جدید

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بستان‌آباد قهرمانان خود را شناخت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بستان‌آباد امسال با حضور ۱۸ برگزار گردید که حضور بازیکنان ملی‌پوش فوتسال و رده‌های لیگ یک تا ۳ کشور، سطح مسابقات را افزایش داده بود. هیجان، اشک و خنده حامی اصلی مسابقات امسال شهرستان بستان‌آباد […]



مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بستان‌آباد قهرمانان خود را شناخت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان بستان‌آباد امسال با حضور ۱۸ برگزار گردید که حضور بازیکنان ملی‌پوش فوتسال و رده‌های لیگ یک تا ۳ کشور، سطح مسابقات را افزایش داده بود.

هیجان، اشک و خنده حامی اصلی مسابقات امسال شهرستان بستان‌آباد بود اما مهم‌تر از همه اخلاق مثال‌زدنی هواداران پر تعصب تیم‌ها بود که می‌توان هواداران تیم روستای حاج آقا را به عنوان پرشور‌ترین هواداران مسابقات نامبرد.

در پایان مسابقات تیم اطمینان بار خدایی در دیدار نهایی و در ضربات پنالتی با غلبه بر صدای اوجان، فاتح جام شد و تیم‌های سبلان گریس و موبایل دربار هم مشترکا سوم شدند.

کاپ اخلاق مسابقات به تیم فلزات رنگی کردکندی رسید و اما دو تیم امید کردکندی و آینده سازان که جوانترین تیم مسابقات بوده و نشان از توجه کادر این دو تیم به نوجوانان و جوانان بود و میانگین سنی پایین‌تری نسبت به سایر تیم ها داشتند، اما از لحاظ فنی چیزی کم نداشته و ترکیب این دو تیم نیز در مسابقات فوتسال سوپرلیگ بهره گرفته خواهد شد.

بهزاد برنجی عنوان آقای گلی مسابقات را کسب و احد دردایی و‌ رامین فرضی بهترین پاس گل  شدند و فرزان فعال بازیکن اخلاق و مرتضی رحمانی پدیده مسابقات معرفی گردید.

دیدار پایانی مسابقات با حضور رحیم علمی نایب رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی و رضایی رئیس هیات فوتبال بستان آباد برگزار شد و کاپ قهرمانی به اکبر قوی‌پنجه کاپیتان تیم اطمینان اهدا شد و وی هم این کاپ را به فرزندشان تقدیم کردند که مورد تحسین همگان قرار گرفت.

نتایج مسابقات امسال برای اولین بار به از در فضای مجازی به صورت آنلاین منتشر شده که مورد استقبال ورزش دوستان شهر بستان آباد قرار گرفت.

داوران این مسابقات طاهری، عبدی، وثوقی، حمدی پور و حاج فرامرز و نیکخواه بودند.

 

 

انتهای پیام/۶۰۰۱۷