انتقاد پدر جوکوویچ از فدرر: او “سوگلی” رسانه‌هاست
انتقاد پدر جوکوویچ از فدرر: او “سوگلی” رسانه‌هاست

به گزارش ایسنا و به نقل از راشاتودی، پدر نواک جوکوویچ بار دیگر با انتقاد از رسانه ها ادعا کرد که آنها  از پیروزی های این سوپراستار صرب ناراحت می شوند و تمام تمرکز و توجه خود را به یک بازنده یعنی راجر فدرر معطوف کردند. پدر این تنیسور مطرح و قدرتمند گفت: می دانم که […]

به گزارش ایسنا و به نقل از راشاتودی، پدر نواک جوکوویچ بار دیگر با انتقاد از رسانه ها ادعا کرد که آنها  از پیروزی های این سوپراستار صرب ناراحت می شوند و تمام تمرکز و توجه خود را به یک بازنده یعنی راجر فدرر معطوف کردند.

پدر این تنیسور مطرح و قدرتمند گفت: می دانم که پیروزی های مداوم ما موجب ناراحتی رسانه ها شده ولی این چیزی است که وجود دارد. رسانه ها با فدرر رفتار متفاوتی دارند و او سوگلی رسانه ها شده است و همه فقط به او توجه دارند. من نمی خواهم وارد بازی آنها شوم. 

 تنیسور صربستانی برای بیش از  ۳۱۱ هفته پیاپی در صدر رنکینگ ATP باقی ماند و توانست از رکورد راجر فدرر با ۳۱۰ هفته عبور کند. در همین رابطه پدر این تنیسور گفت: فدرر از همان اول می دانست که نواک تنیسور بهتری از او خواهد شد. او البته ورزشکار خوبی است ولی نه به اندازه نواک و البته این را باید بگویم که فدرر همان اندازه که ورزشکار خوبی است، انسان خوبی نیست.

انتهای پیام