الهامی: تراکتور روز به روز پیشرفت کرده است/ باید جسورتر و جنگنده‌تر باشیم
الهامی: تراکتور روز به روز پیشرفت کرده است/ باید جسورتر و جنگنده‌تر باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی درمورد دیدار فردای تیم فوتبال نساجی مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی فردا قطعاً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. بازی‌ها کاملاً پرفشار، سخت و تاکتیکی و پرتنش شده که به دلیل نزدیک بودن مسابقات است. تراکتور روز به […]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ساکت الهامی درمورد دیدار فردای تیم فوتبال نساجی مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی فردا قطعاً بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم شناخت خوبی از هم دارند. بازی‌ها کاملاً پرفشار، سخت و تاکتیکی و پرتنش شده که به دلیل نزدیک بودن مسابقات است. تراکتور روز به روز پیشرفت کرده و تیم خوبی است. جایگاه آنها باید بالاتر باشد و با بازی‌هایی که در هفته‌های اخیر از خود به نمایش گذاشته‌اند این موضوع را اثبات کرده‌اند.

وی ادامه داد: ما هم تیم خوبی هستیم و سخت بودن بازی فردا را لمس می‌کنیم و از شرایط آن بازی اطلاع داریم. باید تمرکز بالایی داشته باشیم و با جسارت و جنگندگی بیشتر مقابل حریف قرار بگیریم تا دست پر بازی را ترک کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال نساجی درمورد محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا، عنوان کرد: کریم اسلامی محروم است. درمورد مصدومان نمی‌توانم صحبت کنم، چون می‌گویم همیشه بازیکنان آماده هستند. بدون شک نفراتی که داریم می‌توانند به خوبی جای خالی غایبان را پر کنند. امیدوارم بازی با کیفیتی باشد و هر تیمی که لیاقت برنده شدن را دارد به پیروزی برسد.

انتهای پیام/