افزایش پاکیزگی شهر با آغاز موج جدید کرونا
افزایش پاکیزگی شهر با آغاز موج جدید کرونا

به گزارش قلم پرس، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: پاکبانان وظیفه شناس به سان کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس نقش اساسی ایفا می‌کنند. علیرضا اصغری در جلسه مدیران سازمان مدیریت پسماند گفت: هم اکنون با موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم و در […]

به گزارش قلم پرس، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: پاکبانان وظیفه شناس به سان کادر درمان در عرصه مبارزه با کرونا ویروس نقش اساسی ایفا می‌کنند.

علیرضا اصغری در جلسه مدیران سازمان مدیریت پسماند گفت: هم اکنون با موج جدیدی از شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم و در عرصه مبارزه با این ویروس باید ساعات کاری تنظیف شهری افزایش یابد تا بتوانیم به قدرت و سربلندی تمام از این مرحله سخت نیز عبور کنیم.

اصغری با بیان اینکه پاکبانان عزت، آبرو و شرف ما هستند و وظیفه ماست که از این قشر زحمتکش در مقابل ویروس کرونا محافظت کنیم اضافه کرد: تمامی امکانات بهداشت فردی پاکبانان اعم از ماسک، دستکش و محلول‌های ضد عفونی کننده باید تهیه شده و در اختیارشان قرار گیرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند همچنین رئیس دستگاه نظارت و مسئول بهداشت سازمان را مسئول رسیدگی به چگونگی توزیع اقلام بهداشتی بین پاکبانان دانسته و یادآور شد: همانطور که به حول و قوه الهی تا کنون هیچ یک از پاکبانان خدوم تبریز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از این ویروس آسیب ندیده‌اند از این به بعد نیز ان‌شاءالله با افزایش نظارت ها همه پاکبانان سلامت و تندرست به کار خود ادامه خواهند داد.