ارسال ۲۱۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار
ارسال ۲۱۳ مقاله به دبیرخانه کنفرانس مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار
رئیس شورای اسلامی آذربایجان شرقی گفت: ۴۰ روز تا برگزاری کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار باقی مانده و امیدوارم کاستی های موجود حل شود.

به گزارش قلم پرس، غلامحسین مسعودی ریحان برگزاری کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار در تبریز را اتفاقی بسیار مبارک خواند و گفت: در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال جاری شاهد این رویداد خواهیم بود.

وی درباره مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار اظهار داشت: تاکنون ۲۱۳ مقاله از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه این کنفرانس ملی ارسال شده و همچنان این نهاد آماده دریافت آثار است.

مسعودی ریحان برگزاری این اتفاق را فرصتی مناسب برای جذب گردشگر در سطح شهر تبریز دانست و گفت: طبیعتا برگزاری کنفرانس هایی در راستای توسعه صنعت توریسم می تواند جایگاه واقعی تبریز را به همگان معرفی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ۴۰ روز فرصت برای برگزاری این رویداد ملی باقی مانده که در این بازه زمانی لازم است کاستی ها رفع و کنفرانس ملی مدیریت، گردشگری و توسعه پایدار را به نحو احسن برگزار کنیم. 

مسعودی ریحان خاطرنشان کرد: از تمامی اعضا و نهادهای ذیربط خواهشمندیم راهکارهای لازم را در راستای برگزاری هرچه بهتر و موفق تر این رویداد ارائه دهند.

این عضو شورای شهر تبریز افزود: با آسیب شناسی در دوره نخست و ارائه راه کارهای لازم می توان این رویداد را از سال بعد به بهترین شکل برگزار کرد.