احیای بافت‌های ناکارآمد با اجرای طرح‌های مسیرگشایی
احیای بافت‌های ناکارآمد با اجرای طرح‌های مسیرگشایی
شهردار منطقه۴ تبریز ایجاد ارزش افزوده، احیای بافت‌های ناکارآمد و حل معضلات ترافیکی را از مزایای مهم اجرای طرح‌های مسیرگشایی عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس، اکبر امجدی در دیدار با جمعی از اهالی در مسجد امام سجاد(ع) خیابان استاد جعفری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف از برگزاری این دیدارها، افزایش خدمت‌رسانی به مردم، حل مشکلات و ارتقای رضایتمندی در جامعه است.

او با اشاره به محدودیت‌های منابع مالی، عنوان کرد: به رغم این تنگناها، با مدیریت هزینه‌ها و صرفه‌جویی در منابع، برنامه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری منطقه چهار بدون وقفه ادامه دارد.

شهردار منطقه۴ تبریز با اشاره به اینکه در سنوات گذشته فاز نخست مسیرگشایی خیابان شهید خلیلی در محدوده مسجد امام سجاد(ع) اجرا شده بود، اظهار داشت: جهت تکمیل این پروژه، فاز دوم طرح با تملک واحدهای موجود در مسیر پیگیری شده و در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

امجدی در ادامه با اشاره به مزایای اجرای طرح‌های مسیرگشایی در توسعه شهری، ایجاد ارزش افزوده، احیای بافت‌های ناکارآمد و حل معضلات ترافیکی، عنوان کرد: طرح مسیرگشایی خیابان شهید پورباقر علوی با تملک واحدهای موجود در حال پیگیری است.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع بازآفرینی فضاهای شهری در سطح منطقه ۴ تبریز، تصریح کرد: نخستین و بزرگترین پروژه بارآفرینی شهری، در ۱۰ بلوک ۱۴ طبقه و جمعا به تعداد ۱۴۰۰ واحد مسکونی در این محدوده اجرا می‌شود.