آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان
آمادگی کامل تجهیزات زمستانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان
شهردار تبریز از بازسازی و آمادگی همه ماشین‌آلات شهرداری تبریز جهت خدمات‌رسانی در پاییز و زمستان امسال خبر داد.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در بازدید از مرکز نگهداری ماشین‌آلات مجموعه مدیریت شهری با اعلام این خبر گفت: طرح استقبال از زمستان و بازدید از ماشین‌آلات مورد نیاز به‌جهت خدمات‌رسانی برای شهروندان عزیز آغاز شده است.

وی با اشاره به امکانات مختلف موجود در این مرکز تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف از مناطق در این مرکز تجمیع شده که شامل ۴۰ دستگاه برف‌روب مکانیزه، ۱۷ دستگاه نمک‌پاش مکانیزه، هفت دستگاه گریدر، ۱۱ دستگاه تانکر مخصوص و سایر تجهیزات مورد نیاز است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها با تلاش همکاران تعمیر و بازسازی شده و آماده خدمات‌رسانی هستند که نیازهای ما را به‌صورت متعارف برطرف می‌کنند.

وی یادآور شد: اگر حالتی استثنایی و غیرمتعارف نیز باشد، توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز پیش‌بینی شده تا از تجهیزات و امکانات بخش خصوصی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت سایر دستگاه‌ها با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک استفاده شود.

رنجبر با ابراز امیدواری به اینکه امسال شاهد بارندگی‌های خوب در تبریز باشیم، گفت: اگر بارندگی خوبی داشته باشیم، برای اینکه شهر را آماده رفت و آمد کنیم، از شهروندان عزیز تقاضا دارم چند ساعت پس از بارندگی در خانه بمانند و از تردد خودروهای شخصی خودداری کنند تا همکاران ما در مجموعه خدمات شهری شهرداری تبریز بتوانند شهر را برای تردد آماده کنند.

وی اظهار کرد: امکانات ما در یک زمان واحد نمی‌تواند برای تمام شهر پاسخگو باشد. اگر مردم چند ساعت اولیه را همراهی کنند در این فرصت پرسنل خدمات شهری با آرامش و سرعت، خدمات‌رسانی کرده و شهر را برای تردد عادی آماده می‌کنند.