آل هاشم خطاب به رئیس جمهور: مشکل دریاچه ارومیه برخلاف اعلام  گذشتگان حل نشده است!
آل هاشم خطاب به رئیس جمهور: مشکل دریاچه ارومیه برخلاف اعلام  گذشتگان حل نشده است!

امام جمعه تبریز گفت: با وجود اینکه در گذشته اعلام کردند مشکلات دریاچه ارومیه حل شده است اما در عمل چنین نبوده است و هرچند گذشته ها نیز تلاش کردند، اکنون نیاز به تلاش بیشتر از سوی دولت احساس شده و البته ضرورت دارد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم  امشب […]



امام جمعه تبریز گفت: با وجود اینکه در گذشته اعلام کردند مشکلات دریاچه ارومیه حل شده است اما در عمل چنین نبوده است و هرچند گذشته ها نیز تلاش کردند، اکنون نیاز به تلاش بیشتر از سوی دولت احساس شده و البته ضرورت دارد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم  امشب روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان با حضور ریاست جمهوری، با تسلیت سالگرد ارتحال امام رحمت الله و تبریک سالروز رهبری رهبر انقلاب اظهار کرد: از بابت حادثه تلخ آبادان دلمان با آنهاست و این حادثه را خدمت مردم ایران تسلیت می‌گویم. 

وی بر اهمیت لجستیکی آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت لجستیک استان تکمیل خط ریلی و ایجاد موقعیت توریست درمانی، استفاده از طبیعت بکر این خطه می‌تواند به سرمایه کشور بیافزاید. 

آل هاشم گفت: طرح تامین آب شرب تبریز از رودخانه ارس، خط آهن تبریز، کارخانجات خوراک آلومینیوم، معدن نفلین سینیت، تشکیل شرکت مس آذربایجان از اولویت‌های اصلی است.

وی افزود: با وجود اینکه حذف ارز ترجیحی برکات مختلفی برای اقتصاد کشور از جمله حذف سودجوئی قاچاقچیان و جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی و ممانعت از پایمال شدن حق و حقوق مردم داشته است اما باید توجه داشت برخلاف وعده دولت مبنی بر افزایش قیمت چهار قلم، امروز شاهد تغییرات زیاد قیمتی در انواع کالاها و اقلام مصرفی مردم هستیم.

 امام جمعه تبریز گفت:  با وجود اینکه در گذشته اعلام کردند مشکلات دریاچه ارومیه حل شده است اما در عمل چنین نبوده است و هرچند گذشته ها نیز تلاش کردند، اکنون نیاز به تلاش بیشتر از سوی دولت احساس شده و البته ضرورت دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد:  توجه ویژه به دریاچه ارومیه بسیار مهم است زیرا خدایی ناکرده طوفان نمک رخ دهد باید سه استان تخلیه شود. 

انتهای پیام/