آخرین وضعیت دانش آموزان دختر مسموم شده در تبریز/ تنها ۱۰ نفر در بیمارستان هستند
آخرین وضعیت دانش آموزان دختر مسموم شده در تبریز/ تنها ۱۰ نفر در بیمارستان هستند

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تنها ۱۰ نفر از دانش آموزانی که با علائم مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شده بودند، بستری هستند. اصغر جعفری روحی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار داشت: به دنبال شیوع مسمومیت در مدارس استان، در حال حاضر تنها ۱۰ نفر از دانش آموزانی که […]



رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تنها ۱۰ نفر از دانش آموزانی که با علائم مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شده بودند، بستری هستند.

اصغر جعفری روحی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار داشت: به دنبال شیوع مسمومیت در مدارس استان، در حال حاضر تنها ۱۰ نفر از دانش آموزانی که با علایم مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شده بودند، بستری هستند و حال عمومی این تعداد نیز کاملا رضایت بخش گزارش می شود.

وی از تحت مراقبت بودن چهار دانش آموز در بخش اورژانس نیز خبر داد و تصریح کرد: وضعیت بالینی این دانش آموزان نیز کاملا مطلوب است و به غیر از این تعداد مابقی دانش آموزانی که به مراکز درمانی منتقل شده بودند، ترخیص شده اند.

امروز تعدادی از دانش‌آموزان ۶ مدرسه دخترانه در شهرستان‌های تبریز و مراغه دچار مسمومیت شدند.

از این مدارس ۴ مدرسه در شهر تبریز، یک مدرسه در روستای کندرود تبریز و یک مدرسه در روستای ورجوی مراغه است.

رئیس اورژانس آذربایجان‌شرقی پیش از این گفته بود، امروز در مجموع ۱۲۷ دانش‌آموز با علائم مسمومیت با فوریت‌های اورژانس تماس گرفته‌اند که با مراجعه نیروهای اورژانس و بررسی وضعیت این افراد ۹۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

پایان پیام/