شکست یک بر صفر ماشین سازی مقابل سپاهان در اصفهان
شکست یک بر صفر ماشین سازی مقابل سپاهان در اصفهان
دیدار تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش قلم پرس، تیم های سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز در سری رقابت های هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفته اند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

گل سپاهان توسط علی قربانی در دقیقه ۲۰ به ثمر رسید.

داور این دیدار سجاد شهباززاده (دقیقه ۵۷) از سپاهان , محمد خرم‌ الحسینی (دقیقه ۳+۹۰) کارت زرد نشان داد.

ترکیب دو تیم:

سپاهان اصفهان

پیام نیازمند، سعید آقایی، عزت الله پورقاز، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، امید نورافکن، سجاد شهباززاده، محمد محبی( از دقیقه ۶۶- رضا میرزایی (از دقیقه ۲+۹۰ – شایان مصلح) و علی قربانی

سرمربی: امیر قلعه نویی

ماشین سازی تبریز

حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، عزیز معبودی، بابک‌ مرادی ( از دقیقه ۴۶- محمد مسلمی‌پور)، شاهین ثاقبی ( از دقیقه ۵۶- مسیح زاهدی)، احمدرضا زنده روح، فرید بهزادی کریمی، سامان‌ نریمان جهان، محمد خرم الحسینی ( از دقیقه ۵۹- اتابک زارعی) و علی آل کثیر

سرمربی: رسول خطیبی

دقایق حساس:

دقیقه ۶: توپ توسط محمد محبی از سمت راست زمین مسابقه به داخل محوطه جریمه تیم میهمان ارسال شد  که با دفع اشتباه مدافع تیم ماشین سازی همراه شده ولی حامد لک توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۹: شاهین ثاقبی با شوت از راه دور قصد گلزنی داشت که توپ در دستان حامد لک قرار گرفت.

دقیقه ۹: سامان نریمان جهان صاحب موقعیت حساس شده بود که شوت زمینی این بازیکن از داخل محوطه جریمه توسط دروازه بان تیم سپاهان جمع شد.

دقیقه ۱۹: ارسال خطرناک محمد محبی از سمت راست زمین مسابقه توسط دروازه بان تیم ماشین سازی برگشت داده شد.

دقیقه ۲۰ (گل تیم سپاهان): ارسال پای چپ مرتضی منصوری از سمت راست زمین مسابقه به داخل محوطه و پشت مدافعان ماشین سازی را علی قربانی با ضربه سر به زیبایی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۲۶: سجاد شهباززاده با استفاده از ارسال نورافکن صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه سر این بازیکن به صورت خطرناک راهی بیرون شد.

دقیقه ۳۰: ارسال زمینی و در عرض منصوری به داخل محوطه جریمه رسیده و توپ توسط حامد لک برگشت داده شد که در ادامه فرید بهزادی کریمی اجازه استفاده از این موقعیت را به بازیکنان سپاهان نداد.

دقیقه ۳۲: امید نورافکن از طریق کرنر به داخل محوطه جریمه تیم ماشین سازی ارسال کرده و توپ با ضربه سر محبی توسط دروازه بان تیم میهمان دفع شده و با برخورد به تیرک دروازه راهی بیرون شد.

دقیقه ۳۸: مهدی کیانی از طریق شوت از راه دور پشت محوطه جریمه قصد گلزنی داشت که توپ توسط حامد لک به صورت دراز کش جمع شد.

دقیقه ۵۱: بازیکنان سپاهان با حرکت و حمله سریع قصد ایجاد موقعیت داشتند که شوت دو بازیکن این تیم توسط حامد لک دفع شد.

دقیقه ۶۴: محمد محبی توپ را از طریق ضربه آزاد میانه زمین مسابقه با پاس استنلی همراه شده و در نهایت با ضربه سر پورقاز راهی بیرون شد.

دقیقه ۸۳: دوسانتوس در داخل محوطه جریمه با کی‌روش استنلی برخورد کرده و به روی زمین افتاد که داور این دیدار خطای پنالتی اعلام کرد.

دقیقه ۸۵: جورجی وولسیانی از طریق پنالتی صاحب موقعیت حساس شده بود که توپ توسط حامد لک مهار شده و به تیرک عمودی برخورد کرده و در ادامه دروازه بان ماشین سازی به خوبی توپ را در اختیار گرفت.

گفتنی است، تیم سپاهان اصفهان با این برتری در جدول رده بندی ۶ امتیازی شده و ماشین سازی نیز ۳ امتیازی باقی ماند. سپاهان اصفهان نیز همانند پدیده در دومین دیدار خود به برتری رسیده و با توجه به تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار گرفت.