بازنشستگان سهم عظیمی در مدیریت دانش صنعت برق دارند
بازنشستگان سهم عظیمی در مدیریت دانش صنعت برق دارند
مدیرعامل شرکت توزیه نیروی برق تبریز گفت: همکاران و بازنشستگان شرکت سال‌های متمادی با تلاش و کوشش، هرکدام، سهم بسزایی در مدیریت دانش و پیشرفت و تعالی این شرکت داشته اند.

به گزارش قلم پرس، اکبر فرج نیا در آیین تجلیل و تکریم بازنشستگاه شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه سال‌های متمادی تلاش و کوشش هرکدام از همکاران، سهم بسزایی در پیشرفت و تعالی این شرکت داشته است اظهار کرد: کار کردن در صنعت استوار و پایداربرق سعادتی است که نصیب ما شده است چرا که از تلاش همه ما فارغ از جایگاه ها و رده های اجتماعی در تمام نقاط کشور به صورت شبانه روزی تلاش فعالیت میکنند و این نعمت الهی را شاکریم.
وی افزود: تلاش های شبانه روزی تمام عزیزان از زمان حضور برق در جامعه همانند نقوش خطی بر روی الواح سنگی ثبت شده و تاثیر آن در صنعت برق آذربایجان و کشور در اسناد و پروژه ها به یادگار می ماند.
مدیرعامل شرکت توزیه نیروی برق تبریز با بیان اینکه زمانی که همکاری که از سازمان خارج می شود، تکه ای سازمان جدا می شود و تنها یاد و خاطره آن در سازمان باقی می ماند ، ادامه داد: البته همچنان تجربه و اندوخته های حداقل ۳۰ ساله همه عزیزان برای تحقق اهداف صنعت برق نیازمندیم و امیدواریم بتوانیم از این تجربیات به خوبی بهره مند شویم.
فرج نیا با بیان اینکه پیش از ما آمدند و منشا خیرشدند و خاطراتشان در قلب همه عزیزان باقی مانده است، پس از ما نیز همکارانی خواهند آمد که در این صنعت تاثیر گذار خواهند بود، ادامه داد: قدردان عزیزانی هستیم که فارغ از تمام مسایل به این صنعت به عنوان یک هنر نگاه کرده اند و شبانه روزی آثار هنر خود را در جای جای این شهر و استان باقی گذاشته اند.

در ادامه این مراسم عباس حسامی عضوی از جامعه بازنشستگان شرکت و مدیرعامل پیشین شرکت با بیان اینکه توسعه هر کشوری و تک به تک لامپ هایی که رون است در سایه تلاش های شبانه روزی همکاران صنعت برق است اظهار کرد: چرخ صنعت و علم دانش و فناوری و تمامی خدماتی که در جامعه اراده می شود وابسته به برق است.
وی با بیان اینکه کار در صنعت برق شغل نیست بلکه عشق است و همکاران شرکت عاشقانه تلاش کرده اندو بدون هیچ چشم داشتی بدون توجه ساعت کاری فعالیت کرده اند .ادامه داد: همچنین باید قدردان خانواده همکاران باشیم که طی این ۳۰ سال تمام زحمات را تحمل و همراهی کردند و بسیار ارزشمند است.
انتهای پیام/