۶۱ درصد مردم شهرستان عجب‌شیر در انتخابات شرکت کردند/ اعلام نتایج شورای شهرهای عجب‌شیر و جوان قلعه
۶۱ درصد مردم شهرستان عجب‌شیر در انتخابات شرکت کردند/ اعلام نتایج شورای شهرهای عجب‌شیر و جوان قلعه

به گزارش قلم پرس از  عجب‌شیر، عادل اصغرپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ۵۴ هزار و ۲۰۰ واجد شرایط رای در این شهرستان، ۳۳ هزار و ۶۴ نفر در این انتخابات شرکت کردند که نشان‌دهنده میزان قابل قبول مشارکت و حضور مردم در حق تعیین سرنوشت خودشان است. وی با […]

به گزارش قلم پرس از  عجب‌شیر، عادل اصغرپور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ۵۴ هزار و ۲۰۰ واجد شرایط رای در این شهرستان، ۳۳ هزار و ۶۴ نفر در این انتخابات شرکت کردند که نشان‌دهنده میزان قابل قبول مشارکت و حضور مردم در حق تعیین سرنوشت خودشان است.

وی با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر عجب‌شیر ادامه داد: در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آرای ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب «علیرضا شریفی‌حوری» با ۳۰۹۷رای، «مجید مرادی» با ۲۵۵۱ رای، «صمد احمدپورچنار» با۲۳۴۹رای، «قادر فدایی» با ۲۰۸۰رای و «شهریار قادری» با ۲۰۱۳رای، «حمید سرمدی» با ۱۹۸۶رای، «رقیه واحدی» با ۱۸۶۸رای و «سیدابراهیم رضوی» با۱۷۱۴رای حائزان اکثریت آرا شدند.

وی اضافه کرد: «خلیل دژم‌پور» با ۱۵۳۲رای، «زهرا شهبازیان» با ۱۴۴۷ رای، «رویا راکبی» با ۱۰۸۲ رای، «ناصر شکارچی» با ۷۸۱ رای، «داود جعفریان» با ۵۸۷ رای، «اسماعیل کاردان» با ۴۴۵ رای، «صادق اعتمادیان» با ۴۲۷ رای و «علی محمدی بوکت» با ۱۰۵ رای در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

وی با اشاره به نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر جوان‌قلعه ادامه داد: در این رقابت‌ها و پس از شمارش کامل آرای ماخوذه از شعبه‌های اخذ رای به ترتیب «کریم شجاعی» با ۱۴۴ رای، «جعفر دیواری» با ۱۲۶ رای، «صفر عندلیبی‌فر» با ۱۱۷ رای و «هادی نوری» با ۱۱۴ رای، «امین حسین‌زاده» با ۱۰۹ رای، «محمد چابک غازانی» با ۱۰۵ رای و «داریوش قاسم‌زاده» با ۷۸ رای و «موسی سلحشورآغاجری» با ۷۰ رای حائزان اکثریت آرا شدند.

وی با اشاره به تعداد آرای شمارش شده ریاست‌جمهوری در عجب‌شیر بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این انتخابات به ترتیب ۱۸۹۴۲رای به سیدابراهیم رئیسی، ۴۰۲۰رای به عبدالناصر همتی، ۲۶۹۵رای به محسن رضائی و ۱۱۷۹رای به سیدامیر قاضی‌زاده هاشمی رای دادند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱