کشف نزدیک به ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در بناب
کشف نزدیک به ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف۳۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگیری۱ نفر توزیع کننده خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبری پلیس، سرهنگ “سهراب شفقی ” در تشریح این خبر گفت:در راستای مبارزه با مواد مخدر و خبر مبنی بر اینکه یک نفر در زمینه تهیه و […]

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از کشف۳۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک ودستگیری۱ نفر توزیع کننده خبر داد.
به گزارش قلم پرس به نقل از خبری پلیس، سرهنگ “سهراب شفقی ” در تشریح این خبر گفت:در راستای مبارزه با مواد مخدر و خبر مبنی بر اینکه یک نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند،شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی در ادامه افزود:پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات مشترک با ماموران مبارزه مواد مخدر استان متهم را شنایی و دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد:در بازرسی از محل اختفاء وی مقدار ۳۷ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز در این خصوص توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بناب با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.