کار نفتی‌ها توهین به فوتبال بود/خوشحالم به تیم‌های جنوبی نباخته‌ایم
کار نفتی‌ها توهین به فوتبال بود/خوشحالم به تیم‌های جنوبی نباخته‌ایم

عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر خیبر خرم‌آباد مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک بازی خیلی روان و خوب انجام دادیم و می‌دانستیم که بازی سختی مقابل صنعت نفت داریم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در این بازی به پیروزی […]

عبدالله ویسی پس از پیروزی یک بر صفر خیبر خرم‌آباد مقابل صنعت نفت آبادان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک بازی خیلی روان و خوب انجام دادیم و می‌دانستیم که بازی سختی مقابل صنعت نفت داریم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم و به تمام مردم لرستان تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: واقعاً حق ما برد بود و می‌توانستیم با اختلاف چند گل این بازی را ببریم، صنعت نفت نیمه اول خیلی خوب بود و ما از ۱۰ نفره شدن آنها نهایت استفاده را کردیم.

ویسی در مورد اعتراض نفتی‌ها به صحنه پنالتی خیبر اظهار کرد: اصلاً برای من مهم نیست به هر حال کاری کردند که تمرکز پنالتی زن تیم ما از دست برود و کار حرفه‌ای نبود و راجع به داوری صحبتی نکرده و نمی‌کنم.

سرمربی خیبر تأکید کرد: در بحث پنالتی کار آنها حرفه‌ای نبود و یک تیم حرفه‌ای چنین کاری را انجام نمی‌دهد. این کار آنها توهین به فوتبالی‌ها، فوتبالیست‌ها و جامعه فوتبال بود.

وی گفت: حالا پنالتی گل نشد ولی ما می‌توانستیم ۶ تا ۷ گل بزنیم و این برای ما قابل احترام است تیم لیگ یکی که هیچ‌کس روی آن حساب نمی‌کرد حالا به جمع ۸ تیم برتر راه پیدا کرده آن هم با حذف دو تیم لیگ برتری و این برای ما قابل احترام است.

ویسی بیان کرد: با اینکه جنوبی هستم ولی خوشحالم که تا حالا تیم‌های جنوبی نتوانستند خیبر را شکست دهند و به این موضوع افتخار می‌کنم که الان مربی خیبر خرم‌آباد هستم. مقابل استقلال خوزستان باخت ندادیم، استقلال ملاثانی و پارس جنوبی را بردیم و دو تیم لیگ برتری نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان را هم در جام حذفی شکست دادیم.

وی گفت: اگر می‌خواهیم خوشحالی کنیم همین امشب است و به سراغ لیگ دسته اول می‌رویم و امیدوارم که موفقیت‌های ما در جام آزادگان هم ادامه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سیروس پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان پس از بازی در نشست خبری شرکت نکرد.

انتهای پیام