پیشنهاد یک فرد شمالی برای حضور در مزایده خرید تراکتورسازی/احتمال برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز
پیشنهاد یک فرد شمالی برای حضور در مزایده خرید تراکتورسازی/احتمال برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز

با گذشت ۳ روز از مزایده رسمی تیم تراکتورسازی، هنوز به غیر از زنوزی نام شرکت‌کننده دیگری در مزایده به گوش نمی‌رسد. به گزارش قلم پرس به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ‌مزایده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز شنبه در روزنامه رسمی کشور منتشر شده و واجدین شرایط یک هفته فرصت دارند تا پیشنهادات خود […]

با گذشت ۳ روز از مزایده رسمی تیم تراکتورسازی، هنوز به غیر از زنوزی نام شرکت‌کننده دیگری در مزایده به گوش نمی‌رسد.

به گزارش قلم پرس به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ‌مزایده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روز شنبه در روزنامه رسمی کشور منتشر شده و واجدین شرایط یک هفته فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به دبیرخانه شرکت تراکتورسازی ارسال کنند.

در اولین روز اعلام شده برای حضور در مزایده، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه گسترش‌فولاد بسته پیشنهادی خود را تحویل داد‌ تا رسماً اولین خواهان تیم تراکتورسازی باشد.

در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر تبریز، ریحانی یکی از اعضای‌ شورا شهر تبریز خبر از پیشنهاد یک فرد شمالی برای حضور در مزایده داده و خطاب به اعضای شورای اسلامی تبریز گفت: در صورتی که این فرد مالک باشگاه تراکتورسازی شده و بخواهد تیم را از تبریز خارج کند، چه خواهید کرد؟

احتمال دارد شورای اسلامی شهر تبریز جلسه فوق‌العاده‌ای را این هفته برگزار کرده و راهکارهای برای تیم تراکتورسازی ارائه دهند که می‌تواند سهامدار شدن شهرداری تبریز و یا حضور در مزایده باشد.

ناصر شفق هم که ادعای مالکیت این تیم را دارد، هنوز در مورد مزایده تراکتورسازی واکنش نشان نداده و بعید به نظر می‌رسد که ‌‌در این مزایده شرکت کند، چون خود را مالک تیم تراکتورسازی می‌داند.

از دیگر اسامی مطرح شده باشگاه مس سونگون بود که به دلیل عدم مشخص بودن مدیریت این باشگاه، قطع به یقین امکان حضور این باشگاه در مزایده تیم تراکتورسازی مقدور نخواهد بود.

به نظر می‌رسد آرامش این روزهای تراکتورسازی مقطعی بوده و هر چه به پایان زمان ثبت‌نام در مزایده تیم تراکتورسازی نزدیک شویم، احتمال انتشار اخباری در این مورد افزایش یابد.