پیدا شدن پیکر کوهنورد تبریزی مفقود شده در ارتفاعات میشو پس از ۷۳ روز
پیدا شدن پیکر کوهنورد تبریزی مفقود شده در ارتفاعات میشو پس از ۷۳ روز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و هیئت کوهنوردی پیکر کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات میشو پیدا شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس مثنی حیاتی اظهار داشت: بعد از ۷۳ روز از گم شدن کوهنورد تبریزی در ارتفاعات میشو مرند، […]

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و هیئت کوهنوردی پیکر کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات میشو پیدا شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس مثنی حیاتی اظهار داشت: بعد از ۷۳ روز از گم شدن کوهنورد تبریزی در ارتفاعات میشو مرند، امروز یکشنبه ۱۲ فروردین، پیکر وی توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر و کوهنوردان هیئت کوهنوردی استان پیدا شد.

وی ادامه داد: این کوهنورد روز جمعه ۲۹ دی ماه سال گذشته در ارتفاعات میشو گم شده بود که بعد از ۷۳ روز جستجو توسط نجاتگران تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان استان و نجاتگران هلال احمر استان، هیئت کوهنوردی استان و شهرستان مرند و سایر نیروهای امدادی و انتظامی  امروز یکشنبه ۱۲ فروردین حوالی ظهر پیکر وی پیدا و تحویل نیروی انتظامی شد.