پزشکیان: اکثریت مدیران از مدیریت فرآیندی بی‌اطلاع هستند/ باید با غل و غش کار کنیم
پزشکیان: اکثریت مدیران از مدیریت فرآیندی بی‌اطلاع هستند/ باید با غل و غش کار کنیم

نائب رئیس مجلس با اشاره به اینکه ۷۵۰ سال پیش مدیریت فرآیندی در دانشگاه ربع رشیدی حاکم بوده است، گفت: الآن شاید بیش از ۷۰ درصد مدیران اطلاعی از مدیریت فرآیندی ندارند. به گزارش قلم پرس به قل از خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان ظهر امروز در جشن هفتادمین سال تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار […]

نائب رئیس مجلس با اشاره به اینکه ۷۵۰ سال پیش مدیریت فرآیندی در دانشگاه ربع رشیدی حاکم بوده است، گفت: الآن شاید بیش از ۷۰ درصد مدیران اطلاعی از مدیریت فرآیندی ندارند.

به گزارش قلم پرس به قل از خبرگزاری فارس، مسعود پزشکیان ظهر امروز در جشن هفتادمین سال تاسیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار کرد: ما از هفتاد سال پیش دانشگاه نداریم بلکه از  ۷۵۰ سال پیش در تبریز دانشگاهی داشتیم که به هفت زبان دانشجو تربیت کرده و به تمام نقاط جهان صادر می‌کردند.

وی افزود: جایگاه، فرهنگ و علم این خاک و بوم قابل ستودن بوده و جای تاسف دارد که الان در این شرایط هستیم.

نایب رئیس مجلس با اشاره به اینکه ۷۵۰ سال پیش مدیریت فرآیندی در دانشگاه ربع رشیدی حاکم بوده است، گفت: الان شاید بیش از ۷۰ درصد مدیران اطلاعی از مدیریت فرآیندی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت دانشگاه ربع رشیدی به گونه‌ای بود که با علم منطبق با نیازهای جامعه پیش می‌رفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان اینکه الان دنبال اشتغال‌زایی هستیم در حالی که با مدیریت فرآیندی سود به هر دو طرف می‌رسید، گفت: آموزش به هفت زبان در ۷۵۰ سال پیش در دانشگاه ربع رشیدی تبریز حاکم بود ولی الان به زور فارسی را به افراد یاد می‌دهیم.

وی اذعان داشت: یادگیری چندین زبان یک مهارت است که می‌توان با این مهارت چندین دنیا تجربه و آگاهی داشت.

پزشکیان با تاکید به اینکه گذشته‌ای که الان دنبال آن می‌گردیم افتخار بنده به عنوان یک ترک زبان است، تصریح کرد:  بنده مراجعات زیادی در خصوص احیای روش‌های ۷۵۰ سال پیش دانشگاه ربع رشیدی داشتم و حتی زمانی‌که در وزارت‌خانه بودم طرح آموزش به سه زبان را مطرح کردم که بعد از بنده این طرح به فراموشی سپرده شد.

نائب رئیس مجلس اذعان داشت: نباید با غل و غش کار کنیم بلکه باید اگر وظیفه انجام یک کار را بر عهده گرفته‌ایم با جان و دل انجام دهیم.

وی افزود: انسان همه علم‌ها را آموخته  و خداوند بر این اساس بوده که فرشتگان را به سجده در مقابل انسان درآورده است.

پزشکیان متذکر شد: خادمان علوم پزشکی قدم‌هایشان در راه خدا بوده و امیدواریم لیافت این را داشته که  انسانی باشیم که مورد رضایت خدا و مردم باشد.