پروژه های نیمه تمام ورزشی بناب به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
پروژه های نیمه تمام ورزشی بناب به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان از جمله استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری و همچنین سالن ورزش باستانی شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تکمیل این استادیوم مطالبه عمومی مردم بناب است به گزارش قلم پرس،از از بناب،  محمد باقری بنابی عصر امروز در آیین […]



نماینده مردم بناب در مجلس گفت: برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان از جمله استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری و همچنین سالن ورزش باستانی شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تکمیل این استادیوم مطالبه عمومی مردم بناب است

به گزارش قلم پرس،از از بناب،  محمد باقری بنابی عصر امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه ورزشی در شهرستان بناب  با اشاره به تحولات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش شهرستان در امر مدرسه سازی اظهار کرد: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم با تحول در حوزه ورزش و تأمین اعتبارات لازم در این حوزه شهرستان بناب به شهرستان سبز تبدیل شود.

وی افزود: برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان از جمله استادیوم ورزشی ۱۵ هزار نفری و همچنین سالن ورزش باستانی شهرستان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تکمیل این استادیوم مطالبه عمومی مردم بناب است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: ارتقای سطح سلامت و رفاه مردم به عنوان اصل اساسی است که اهمیت مضاعفی برای دولت سیزدهم دارد و همین امر مسئولیت دولت مردان را دوچندان کرده است.

برنا فیروزی ضمن انتقاد از عدم شناسایی و جذب کافی و مناسب ظرفیت های ورزشی جوانان خواستار نوگرایی در دولت جدید شد و خاطرنشان کرد: برای بهره برداری از ظرفیت ناب قشر جوان خصوصاً درحوزه ورزش بسیج کامل امکانات مادی، معنوی، نیروی انسانی و شناخت ظرفیت های ملی، منطقه ای و محلی باید اتفاق بیفتد.

 فرماندار بناب همچنین در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های نماینده شهرستان برای اتمام پروژه های ورزشی گفت: اولویت دولت سیزدهم اتمام پروژه های نیمه تمام است و به جای آغاز پروژه های جدید تلاش خواهیم کرد پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم.

رضا لعلی سپس از دهیار، اعضای شورای اسلامی و اهالی روستای آخوند قشلاق خواست در حفظ و نگهداری این سالن همت کنند.

با حضور معاون توسعه و مدیریت منابع وزیر ورزش و جوانان سالن ورزشی چندمنظوره روستای آخوند قشلاق از توابع شهرستان بناب افتتاح و کلنگ احداث سالن چندمنظوره روستای چپقلو به مساحت ۴ هزار مترمربع و همچنین سالن چندمنظوره روستای کوتمهر که در زمینی به مساحت ۲۷ هزار مترمربع و زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع احداث خواهد شد، به زمین زده شد.

این پروژه ها با اعتبارات دولتی توسط اداره ورزش و جوانان احداث و تکمیل خواهند شد.

سالن ورزشی چندمنظوره روستای آخوند قشلاق که از سال ۱۳۹۲ شروع شده بود، بعد از ۹ سال با اعتباری بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال در زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع تکمیل شده است.

ضرورت ترویج اخلاق در بین ورزشکاران

 معاون وزیر ورزش و جوانان به اتفاق مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه حضور در شهرستان بناب با حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

فیروزی در این دیدار با بیان اینکه رویکرد این دولت مردمی انتخاب مدیران جوان است، ابراز امیدواری کرد که با این رویکرد برای تحول، گسترش و توسعه ورزش بیش از پیش تلاش شود.

حجت الاسلام باقری بنابی امام جمعه بناب نیز در این دیدار از ترویج موفق اخلاقیات در ورزش استان سخن گفت و افزود: نیاز جامعه کنونی ما ترویج اخلاقیات در بین ورزشکاران و جوانان برتر است که برنامه های فرهنگی اداره کل ورزش این موضوع را تأیید می کند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴