پرونده حسین فریدون هنوز به دادگاه نرفته است/ یکی از افراد دستگیر شده در کرج شهردار سابق است
پرونده حسین فریدون هنوز به دادگاه نرفته است/ یکی از افراد دستگیر شده در کرج شهردار سابق است

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون گفت: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته اما موضوع مختومه شدن آن صحت ندارد. حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و سی و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون گفت: این […]

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون گفت: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته اما موضوع مختومه شدن آن صحت ندارد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و سی و پنجمین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده حسین فریدون گفت: این پرونده هنوز به دادگاه نرفته اما موضوع مختومه شدن آن صحت ندارد.

وی درباره احضار مسئولان در کرج نیز گفت: تعدادی از افراد دستگیر شده اند که یکی از آنها همان شهردار سابق است، البته افراد مختلفی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که در پرونده بازداشت محیط زیستی ها یک سال گذشته است اما خبری از دادگاه نیست، گفت: پرونده به دادگاه رفته اما تعیین وقت نشده است، باید وکلا بیایند و‌ پرونده را بخوانند اما هنوز این اتفاق نیافتاده است.در این پرونده ۸ متهم وجود دارد که برخی از آنها افساد فی الارض دارند.