ورود موج جدید بارش ها در نیمه غربی از فردا
ورود موج جدید بارش ها در نیمه غربی از فردا

از فردا بعد از ظهر موج جدیدی از بارش‌ها از نوار غربی وارد کشور می‌شود و در برخی از استان ها شاهد اولین بارندگی‌ خواهیم بود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری صداو سیما، اصغری افزود: از فردا در استان های آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان شاهد اولین بارندگی‌ها […]

از فردا بعد از ظهر موج جدیدی از بارش‌ها از نوار غربی وارد کشور می‌شود و در برخی از استان ها شاهد اولین بارندگی‌ خواهیم بود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری صداو سیما، اصغری افزود: از فردا در استان های آذربایجان‌های غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و شمال خوزستان شاهد اولین بارندگی‌ها خواهیم بود. امروز بعدازظهر سامانه بارشی شرق کشور را ترک می کند و شب سردی برای نیمه شرقی قابل پیش بینی است.
وی گفت: امروز بعد از ظهر در آذربایجان غربی ، گلستان ، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان ، شرق استان های هرمزگان ، کرمان و یزد پدیده غالب رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات با بارش برف همراه است.
اصغری افزود: امشب با کاهش دما در نیمه شرقی و افزایش دما در نیمه غربی کشور و سواحل دریای خزر روبرو هستیم.
وی گفت: در استان گیلان امروز با وزرش باد نسبتا گرم روبرو هستیم که این شرایط ناپایدار و گذراست.
اصغری افزود: از بعد ازظهر شنبه شاهد ابرهای باران زا، رگبار و رعد و برق در مناطق جنوبی کشور از جمله  الوند کنار ، فکه ، دشت عباس ، آبادان ، خرمشهر ، بستان ، موسیان خواهیم بود.
کارشناسی سازمان هواشناسی گفت: امروز پدیده غالب و مشترک برای بیشتر مناطق کشور وزش باد است و دمای تهران هم اکنون ۶ درجه بالای صفر و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می رسد.