واکنش معنادار استاندار آذربایجان‌شرقی به شایعه تغییرش / هر اتفاق فضای مجازی به منزله حتمی بودن آن در فضای حقیقی نیست
واکنش معنادار استاندار آذربایجان‌شرقی به شایعه تغییرش / هر اتفاق فضای مجازی به منزله حتمی بودن آن در فضای حقیقی نیست

استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به اخبار تغییرش در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: هر صحبت و یا اتفاقی که در فضای مجازی می‌افتد به منزله حتمی بودن آن در فضای حقیقی نیست. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس اسماعیل جبارزاده در حاشیه جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی در خصوص برخی […]

استاندار آذربایجان‌شرقی نسبت به اخبار تغییرش در فضای مجازی واکنش نشان داد و گفت: هر صحبت و یا اتفاقی که در فضای مجازی می‌افتد به منزله حتمی بودن آن در فضای حقیقی نیست.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس اسماعیل جبارزاده در حاشیه جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی در خصوص برخی شایعه‌های تغییرات درخصوص مدیران استان ازجمله تغییر استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رسانه‌ها نقش اصلی جوابگویی به افکار عمومی را دارند و باید به این مسائل پاسخ بدهند.

وی بابیان اینکه رسانه‌ها در صورت ناراحتی افکار عمومی  باید پاسخگو باشند، گفت: من نباید به این موضوعات پاسخ دهم بلکه رسانه باید جلوی این موضوعات و شایعات را بگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هر صحبت و یا اتفاقی که در فضای مجازی می‌افتد به‌منزله حتمی بودن آن در فضای حقیقی نیست.

گزارش فارس حاکی است، در روزهای گذشته در فضای مجازی خبری در خصوص تغییر چند استاندار ازجمله استاندار آذربایجان شرقی منتشرشده بود البته هیچ‌کدام از این اخبار منبع نداشته و البته دراین‌بین برخی رسانه‌ها پا را فراتر نهاده و حتی برای سمت استانداری جایگزین تعیین کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید، اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در روزهای گذشته در سخنرانی‌های خود در مراسم‌های مختلف با حمایت از مدیران استانی گفته هیچ مدیری تغییر نمی‌کند مگر ارتقا یابد.

وی امروز در جشنواره شهید رجایی استان آذربایجان شرقی هم گفت: بیش از ۱۵ نفر از مدیران استان را برای دولت معرفی کرده‌ایم که چند نفر آن‌ها در سمت‌های ملی منصوب‌شده‌اند.