هیچ‌گاه اجازه پایمالی خون شهدا را نخواهیم داد
هیچ‌گاه اجازه پایمالی خون شهدا را نخواهیم داد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مسؤولیت نماینده ولی فقیه در استان وظیفه سنگینی است ولی با همراهی مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تبریز هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد گزندی به آرمان‌های انقلاب وارد شود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم عصر امروز با حضور در گلزار شهدای وادی […]

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: مسؤولیت نماینده ولی فقیه در استان وظیفه سنگینی است ولی با همراهی مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تبریز هیچ‌گاه اجازه نخواهیم داد گزندی به آرمان‌های انقلاب وارد شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم عصر امروز با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز اظهار کرد: قدردان همه افرادی هستم که با زبان روزه و چندین ساعت منتظر استقبال بوده‌اند.

وی با بیان اینکه بعد از سال‌ها اولین حضور من در تبریز و در گلزار شهدا افتخار بزرگی است، افزود: در اولین روز  با حضور در گلزار شهدا، با خانواده شهدا و اقشار مختلف مردمی حاضر در این مکان تجدید پیمان کرده و با خون شهدا پیمان می‌بندیم.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: شاکر خدای متعال هستم که شروع کار در خطه ولایت‌مدار آذربایجان در ماه مبارک رمضان بوده است.

وی افزود: از خدای متعال آرزوی رمضانی پربرکت را دارم.

آل‌هاشم تأکید کرد: مسؤولیت نماینده ولی‌فقیه در استان وظیفه سنگینی است ولی با همراهی مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تبریز هیچ‌گاه پرچم انقلاب فرو نخواهد نشست.

وی با یادآوری اینکه یاد شهدا  نباید فراموش شود، افزود: هیچ‌گاه اجازه پایمالی خون شهدا را نخواهیم داد و امروز در بین شهدا و مردم تجدید پیمانی دوباره خواهیم بست و آغازی مبارک خواهد بود.