نباید تنش آبی تبریز اول سال در گاز و برق تکرار شود
نباید تنش آبی تبریز اول سال در گاز و برق تکرار شود
استاندار آذاستاندار آذربایجان‌شرقی گفت: به غیر از تنش آبی اول سال جدید در تبریز، مشکل خاص دیگری در این زمینه نداشته ایم؛ خوشبختانه وضعیت آبرسانی در کلان شهر تبریز تثبیت شده، اما باید مواظبت کنیم که شبیه این شرایط در سایر خدمات زیرساختی از قبیل برق و گاز پیش نیاید.

به گزارش قلم پرس، مالک رحمتی امروز (شنبه) در ارتباط تصویری با جلسه ستاد خدمات سفر با حضور رییس جمهور، افزود: سفرهای نوروزی عموما از جنس سفرهای مستحبی و صله ارحام است و همه باید زمینه لازم برای انجام ایمن و بی دغدغه این سفر را برای مردم عزیزمان فراهم کنند.
وی گفت: کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای یک امر ضروری و مورد تاکید وزیر محترم کشور است و با بسیج همه امکانات باید در این مسیر حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: رعایت شئونات اسلامی در سفرهای نوروزی نیز مورد تاکید است که خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در این زمینه نداشته ایم و باید با مراقبت بیشتر و انجام کارهای فرهنگی و تبیینی شاهد تداوم این شرایط بود.
استاندار آذربایجان شرقی یادآوری کرد: به غیر از تنش آبی اول سال جدید در تبریز، مشکل خاص دیگری در این زمینه نداشته ایم؛ خوشبختانه وضعیت آبرسانی در کلان شهر تبریز تثبیت شده، اما باید مواظبت کنیم که شبیه این شرایط در سایر خدمات زیرساختی از قبیل برق و گاز پیش نیاید.
محمد اسکندری، مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست بیان کرد: به رغم اینکه در ۲ سال گذشته در حوزه راه های روستایی اقدامات خوبی انجام شده، اما همچنان شاهد وقوع تصادفات رانندگی در آنها هستیم.
وی افزود: امسال در حوزه فرهنگ سازی و آموزش دهیاران، قدم های اساسی برداشته شده و اکنون دهیاران خود را همیار پلیس می دانند.
اسکندری اضافه کرد: در روستاهای آذربایجان شرقی به ویژه روستاهای هدف گردشگری، در زمینه تمهید مقدمات سفر به اندازه چند سال گذشته فعالیت انجام گرفته است.

 

انتهای پیام/