موضوع مفقودی کودکان تبریزی کذب است
موضوع مفقودی کودکان تبریزی کذب است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، موضوع مفقودی کودکان تبریزی را تکذیب و آن راکذب محض خواند. به گزارش قلم پرس سرهنگ علی اسمعیل‌پور اظهار داشت: خبری در فضای مجازی مبنی بر مفقودی کودکان تبریزی منتشر شد که فقط برای تشویش اذهان مردم بوده وکل خبر کذب محض بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی، موضوع مفقودی کودکان تبریزی را تکذیب و آن راکذب محض خواند.

به گزارش قلم پرس سرهنگ علی اسمعیل‌پور اظهار داشت: خبری در فضای مجازی مبنی بر مفقودی کودکان تبریزی منتشر شد که فقط برای تشویش اذهان مردم بوده وکل خبر کذب محض بوده و به هیچ وجه صحت ندارد.

این مقام انتظامی افزود : آمار مفقودی در سطح استان آذربایجان‌شرقی به‌ویژه کلان‌شهر تبریز منفی است وحتی یک مورد مفقودی ثبت نشده است.

سرهنگ اسمعیل‌پور افزود: پلیس فتای استان درپی نشردهندگان این خبر بوده و با تمام کسانی که با نشر اکاذیب موجبات تشویش اذهان مردم شریف استان می‌شوند برخورد قانونی را به‌عمل خواهد آورد.

وی اذعان داشت: به هیچ وجه در سطح استان موضوع خاص امنیتی وجود ندارد و برخی این امنیت را که در سطح کشور بی‌نظیر است را دوست نداشته و گاه بی‌گاه برای جلب مخاطب به شایعه پراکنی رو می‌آورند که با آنها برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.