مهمترین مولفه توسعه رفتار شهروندی منطبق با قوانین است
مهمترین مولفه توسعه رفتار شهروندی منطبق با قوانین است

 برنامه های بلند مدت فرهنگی برای کاهش هزینه های شهرداری تدوین و در حال اجراست که با افزایش جامعه هدف آموزش رفتار شهروندی دیگر نیازی به احداث نرده های وسط خیابان یا پل های عابر پیاده غیر ضروری نیست. به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در دیدار خود با اعضای شورای شهر سیرجان با […]

 برنامه های بلند مدت فرهنگی برای کاهش هزینه های شهرداری تدوین و در حال اجراست که با افزایش جامعه هدف آموزش رفتار شهروندی دیگر نیازی به احداث نرده های وسط خیابان یا پل های عابر پیاده غیر ضروری نیست.

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر در دیدار خود با اعضای شورای شهر سیرجان با اشاره به خدمات محور بودن عملکرد شهرداری ها در کشور های پیشرفته، مهمترین مولفه رشد و توسعه شهری را رفتار شهروندی منطبق با قوانین سفت و سخت انسان محور دانست.

وی اظهار داشت: برنامه های بلند مدت فرهنگی برای کاهش هزینه های شهری تبریز در حال اجراست و هرچقدر جامعه هدف آموزشی به سمت سنین پایین تر می رود میزان مشارکتمان با ارگان های متولی مانند اداره کل آموزش و پرورش بیشتر می شود.

شهین باهر با بیان اینکه در هشتاد مدرسه دولتی، کلاس های آموزشی دو ساعته با موضوع اصلاح الگوی رفتار شهروندی تشکیل می شود افزود: طی چند سال آتی دیگر هیچ نرده کشی خیابان یا جدول گذاری غیر ضروری وجود نخواهد داشت و رفتار شهروندی با تابلو ها و علائم راهنمایی همسو می شود.

وی با تاکید بر خدمات محور بودن برنامه های شهرداری تبریز، تصریح کرد: احداث چندین پارک ترکیبی با پیوست فرهنگی، تفریحی، ورزشی و مدیریت بحران، نشانگر آن است که می خواهیم به استاندارد شهرهای مستعد گردشگری به لحاظ زیرساخت ها نزدیک شویم.

شهین باهر متذکرشد: رویکرد مدیریتی شهرداری تبریز در راستای کاهش هزینه های غیر ضروری و هدفمند سازی اجرای پروژه های مختلف است تا بتواند با استفاده از ظرفیت های گردشگری تبریز فضای مناسبی را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم کند.

شهردار تبریز عنوان کرد: وجوه مشترکی بین شهر سیرجان و تبریز وجود دارد و آماده ایم تجربیات مدیریتی تبریز را در اختیار مجموعه مدیریتی شهر سیرجان قرار دهیم.

این جلسه با حضور نایب رییس و دو عضو دیگر شورای شهر سیرجان، فریدون بابایی عضو شورای شهر تبریز و مدیران اجرایی شهرداری های دو شهر سیرجان و تبریز با هدف تقویت تعاملات فرهنگی و بهره مندی از تجارب مدیریتی این دو شهر تشکیل شد.