مسیرگشایی در امتداد خیابان صنعتگران با هدف حمایت از صاحبین صنایع
مسیرگشایی در امتداد خیابان صنعتگران با هدف حمایت از صاحبین صنایع

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه به همراه هادی بدری مدیرکل املاک شهرداری تبریز و تنی چند از معاونین منطقه ضمن بازدید از مراحل آغازین اجرای پروژه مسیرگشایی امتداد خیابان صنعتگران بر تسریع در اجرای آن تأکید کرد. انیسه با اشاره به اهمیت ساماندهی کوی های صنعتگران در روان سازی ترافیک مایان گفت: با اتمام […]

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه به همراه هادی بدری مدیرکل املاک شهرداری تبریز و تنی چند از معاونین منطقه ضمن بازدید از مراحل آغازین اجرای پروژه مسیرگشایی امتداد خیابان صنعتگران بر تسریع در اجرای آن تأکید کرد.

انیسه با اشاره به اهمیت ساماندهی کوی های صنعتگران در روان سازی ترافیک مایان گفت: با اتمام عملیات اجرایی مسیرگشایی‌های امتداد صنعتگران و فعالیت واحدهای تجاری، نمایشگاهی و فروشگاهی، با مراجعه شهروندان، جهت خرید شاهد رونق کسب و کار و اشتغال در این منطقه خواهیم بود.

سرپرست شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه با اشاره به رونق ساخت و ساز مبتنی بر رعایت مراحل قانونی در کوی صنعتگران گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نظارت دقیق بر آن از دیگر اهداف اصلی اجرای پروژه مسیرگشایی در این محدوده می‌باشد که اجرای آن با جدیت در دستور کار حوزه معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته است.

عملیات مسیرگشایی خیابان صنعتگران با اجرای عملیات جدول‌گذاری به طول ۴۰۰ متر و اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد ریال با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا می باشد که با اتمام آن، عملیات زیرسازی و بهسازی معابر نیز همزمان با سایر عملیات مسیرگشایی کوی نیکنام انجام خواهد شد.