مسابقات بین‌المللی امداد و نجات در تبریز برگزار می‌شود
مسابقات بین‌المللی امداد و نجات در تبریز برگزار می‌شود
رئیس هیات ورزش های همگانی استان خبر داد: در آستانه برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی، مسابقات امداد و نجات طبیعی با حضور ۹ تیم داخلی و خارجی روز سه شنبه 23 آبان در مجموعه ائل‌گلی برگزار می‌شود.

به گزارش قلم پرس، میرمعصوم سهرابی اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی امداد و نجات جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان توسط شهرداری تبریز است که در دو بخش تیمی و انفرادی و با حضور شرکت‌کنندگانی از ۶ کشور خارجی و تیم‌های ملی ایران و منتخب آذربایجان‌شرقی از روز دوشنبه در مجموعه ائل‌گلی برگزار می‌شود.

وی افزود: تمامی رویدادهای ورزشی و فرهنگی برگزار شده توسط شهرداری تبریز، در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی و مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته انجام می‌یابد.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: کشورهای سوریه، پاکستان، عراق، ایران و ۲ تیم ملی ایران و منتخب آذربایجان‌شرقی در بخش تیمی این مسابقات شرکت دارند.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان ادامه داد: در بخش انفرادی ۳ تیم اندونزی، هندوستان و نیجریه نیز با دیگر شرکت‌کنندگان رقابت خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در مجموعه تفرجگاهی ائل‌گلی یادآوری کرد: این مسابقات در آیتم‌های مختلفی چون موانع طبیعی و سازه‌ای برگزار می‌شود.

مسابقات بین‌المللی امداد و نجات با شرکت ۹ تیم داخلی و خارجی در دو بخش تیمی و انفرادی  ۲۳  آبان در مجموعه ائل‌گلی آغاز و آیین اختتامیه آن نیز روز سه‌شنبه در همین مجموعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/