مردم همیشه خود را ثابت کرده‌اند
مردم همیشه خود را ثابت کرده‌اند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان آذربایجان‌شرقی در خصوص تمدید ساعات برگزاری گفت: مردم جامعه اسلامی همیشه هوشیار و آماده‌اند و در همه بزنگاه‌های سیاسی به خوبی حضور پیدا کرده‌اند. به گزارش قلم پرس، عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم همیشه خود را ثابت کرده‌اند، اظهار داشت: مردم […]

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان آذربایجان‌شرقی در خصوص تمدید ساعات برگزاری گفت: مردم جامعه اسلامی همیشه هوشیار و آماده‌اند و در همه بزنگاه‌های سیاسی به خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش قلم پرس، عباسعلی اسدی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه مردم همیشه خود را ثابت کرده‌اند، اظهار داشت: مردم جامعه اسلامی همیشه هوشیار و آماده‌اند و در همه بزنگاه‌های سیاسی به خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در آذربایجان‌شرقی افزود: مردم با توجه به احساس وظیفه و تکلیف در هر دو مرحله پای صندوق‌های رای حضور پیدا کرده‌اند و امید داریم با شور و نشاط ادامه پیدا کند.

وی در خصوص تمدید ساعات برگزاری گفت: در حال حاضر تمدید نشده است و در ساعات پایانی انتخابات در صورت تمدید این مسئله اعلام خواهد شد.

اسدی‌مقدم در ادامه در خصوص آمار تخلفات، گفت: تا به این لحظه تخلف خاصی گزارش نشده است و اما برخی نماینده‌ها در برخی حوزه‌ها حرکاتی از خود نشان دادند که البته موثر نیست.

وی تاکید کرد: مردم آگاه و بصیر هستند و رای خواهند دادند و ممکن است برخی حرکات نتیجه عکس داشته باشد و تنها امید داریم نمایندگان منتخب برای حل مشکلات این مردم قدم بردارند.