مجمع نیروهای خط امام(ره): سانحه سقوط اتوبوس خبرنگاران بار دیگر شرایط ناایمن فعالیت اصحاب رسانه را به تصویر کشید
مجمع نیروهای خط امام(ره): سانحه سقوط اتوبوس خبرنگاران بار دیگر شرایط ناایمن فعالیت اصحاب رسانه را به تصویر کشید

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع نیروهای خط امام(ره) طی پیامی حادثه واژگونی اتوبوس و درگذشت ۲ خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است: انا لله و انا الیه راجعون حادثه سقوط اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و درگذشت مظلومانه خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه […]

به گزارش حوزه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع نیروهای خط امام(ره) طی پیامی حادثه واژگونی اتوبوس و درگذشت ۲ خبرنگار حوزه محیط زیست را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

حادثه سقوط اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست و درگذشت مظلومانه خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی و مجروحیت ده‌ها تن دیگر از همکاران ایشان، اندوه بزرگی را بر دل‌ها نشاند.

این ضایعه بار دیگر شرایط سخت و ناایمن فعالیت اصحاب رسانه را به تصویر کشید که محصول بی‌مسئولیتی‌ها و سوءمدیریت‌‌ها و قانون‌گریزی‌ها در دستگاه‌های مربوطه است.

این تشکل، ضمن همدردی با خانواده‌های داغدار و عرض تسلیت به جامعۀ رسانه‌ای، از خداوند متعال برای این دو عزیز از دست رفته، رحمت واسعه و برای مجروحان، شفای عاجل مسئلت داریم.

انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول برای التیامِ بخش اندکی از این اندوه و در انجام وظیفه قانونی و اخلاقی خود، ضمن رسیدگی دقیق به علل بروز این حادثه و محاکمه افراد دخیل در آن، برای پایان دادن به شرایط سخت فعالیت حرفه‌ای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران، با همکاری اعضای این صنف، چاره‌ای عاجل و ثمربخش بیاندیشند.

والسلام
مجمع نیروهای خط امام

انتهای پیام/