لغو برنامه گروه سی به هیچ وجه ارتباطی با جریان لغو کنسرت‌های اخیر ندارد
لغو برنامه گروه سی به هیچ وجه ارتباطی با جریان لغو کنسرت‌های اخیر ندارد

معاون پارلمانی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: لغو برنامه گروه سی به هیچ وجه ارتباطی با جریان لغو کنسرت‌های اخیر ندارد و این برنامه پس از سفر مهمانان خارجی مستقر در مجموعه سعدآباد برگزار خواهد شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، میرهادی قره سید رومیانی در واکنش به لغو کنسرت-نمایش سی […]

معاون پارلمانی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: لغو برنامه گروه سی به هیچ وجه ارتباطی با جریان لغو کنسرت‌های اخیر ندارد و این برنامه پس از سفر مهمانان خارجی مستقر در مجموعه سعدآباد برگزار خواهد شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، میرهادی قره سید رومیانی در واکنش به لغو کنسرت-نمایش سی که قرار بود یکشنبه ۱۵ مردادماه  در مجموعه کاخ سعدآباد برگزار شود، توضیح داد: بر اساس گزارشی که از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی کسب شد، بسیاری از مهمانان گروه‌های خارجی دوازدهمین مراسم تحلیف ریاست جمهوی در مجتمع‌های حاشیه‌ای اطراف کاخ سعد‌آباد اسکان داده شده‌اند و به همین جهت امکان برگزاری کنسرت-نمایش سی وجود نداشت.

معاون پارلمانی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: محدودیت‌های ترافیکی، محدودیت درعبور و مرور و الزامات امنیتی موجب شد که امکان برگزاری این کنسرت-نمایش وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز به برگزارکنندگان این کنسرت-نمایش درباره احتمال لغو مراسم به دلیل حجم بالای مهمانان مراسم تحلیف هشدار داده شده بود، ادامه داد: لغو برنامه گروه سی به هیچ وجه ارتباطی با جریان لغو کنسرت‌های اخیر ندارد و این برنامه پس از سفر مهمانان خارجی مستقر در مجموعه سعدآباد برگزار خواهد شد.

قره سید با یادآوری اینکه در زمان بلیت فروشی کنسرت-نمایش سی هنوز تاریخ مراسم تحلیف مشخص نبود که در این خصوص برنامه‌ریزی دقیقی صورت بگیرد، اظهار کرد: نسبت به مردمی که بلیت این نمایش را تهیه و از شهرستان برای تماشای آن به تهران آمده‌اند، به سهم خود عذرخواهی می‌کنم؛ برگزارکنندگان این نمایش قول داده‌اند در اسرع وقت و با مهیا شدن شرایط، این کنسرت-نمایش را برگزار کنند.

وی اضافه کرد: سازمان میراث فرهنگی در راستای توسعه و احیای میراث کهن فرهنگی کشورمان تفاهم‌نامه‌ای برای اجراهای فرهنگی در اماکن تاریخی و فرهنگی به امضا رسانده است و این نمایش-کنسرت در همین راستا برای استفاده از ظرفیت بالای این گروه هنری در جهت معرفی آثار فرهنگی و تاریخی به مردم، علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

معاون پارلمانی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزاری چنین برنامه هنری را در کشور بی سابقه دانست و گفت: قطعا اجرای این مراسم بازخوردهای مثبتی خواهد داشت و موجب رجوع بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به شاهنامه خواهد شد./