طلاب از ورود به مسائل جناحی اجتناب کنند / روحانیون در کنار و همراه مردم باشند
طلاب از ورود به مسائل جناحی اجتناب کنند / روحانیون در کنار و همراه مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: طلاب باید به عنوان آگاه ترین قشر، به مسائل سیاسی توجه ویژه داشته باشند و با ورود به مسائل سیاسی از نظام پشتیبانی کرده و از ورود به مسائل جناحی اجتناب کنند. به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام و المسلیمن سیدمحمدعلی آل‌هاشم امشب در جمع فضلا و نخبگان حوزوی استان در […]

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: طلاب باید به عنوان آگاه ترین قشر، به مسائل سیاسی توجه ویژه داشته باشند و با ورود به مسائل سیاسی از نظام پشتیبانی کرده و از ورود به مسائل جناحی اجتناب کنند.

به گزارش قلم پرس، حجت‌الاسلام و المسلیمن سیدمحمدعلی آل‌هاشم امشب در جمع فضلا و نخبگان حوزوی استان در شهر مقدس قم با بیان اینکه طلاب و روحانیون در کنار و همراه مردم باشند و برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تلاش کنند، اظهار کرد : زمانی سخنان ما در جامعه تاثیرگذار است که امر به معروف و نهی از از منکر را از خودمان شروع کنیم و ساده‌زیستی را در جامعه الگوی دیگران قرار دهیم.

امام جمعه تبریز افزود: اگر روحانیون می‌خواهند در وظایف خود موفق عمل کنند، باید با مردم و در کنار آنها باشند و به تحصیل علم اهمیت دهند.

وی خاطرنشان کرد: بر یک طلبه واجب است که با محوریت اخلاق و ادب، تمامی شئونات و نکات اخلاقی و رفتاری و در واقع عزت نفس خود را رعایت کند و با الگوبرداری از آیات، روایات و سیره اهل بیت (ع) مطابق آنها رفتار کنند.

رئیس شورای عالی مدیریت حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: طلاب باید به عنوان آگاه‌ترین قشر، به مسائل سیاسی توجه ویژه داشته باشند و با ورود به مسائل سیاسی از نظام پشتیبانی کرده و از ورود به مسائل جناحی اجتناب کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: در این شرایط باید همواره هوشیاری و بصیرت خود را ارتقا دهیم و نباید از دشمن غفلت کرده یا ناخودآگاه در دام دشمن گرفتار شویم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه بصیرت یعنی داشتن آگاهی و مطلع شدن از حوادث و اتفاقات دیروز، شناخت حال و پیش‌بینی برای آینده است تصریح کرد: دلیل جنگ اقتصادی با چاشنی فشار روانی و فشار عملی استکبار، پیشرفت هسته‌ای، توانایی بالای موشکی، قدرت دفاعی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان تاکید کرد: در این شرایط باید با بصیرت افزایی مراقب باشیم تا فریب ظاهرسازی و زبان‌بازی دشمنان را نخوریم و کاری نکنیم تا دشمن خبیثی که از در رانده شده، این بار از پنجره وارد شود.