صعود مقتدرانه تیم اول میزبان به مرحله حذفی تنیس روی میز لیگ برتر
صعود مقتدرانه تیم اول میزبان به مرحله حذفی تنیس روی میز لیگ برتر

۱۲ تیم به مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر جوانان و نوجوانان کشور صعود کردند. به گزارش قلم پرس،از تبریز، مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان کشور با حضور ۱۹ تیم در ۶ گروه برگزار شده و ۱۲ تیم به مرحله حذفی صعود کردند. نتایج دور مقدماتی به شرح زیر است: از گروه […]



۱۲ تیم به مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر جوانان و نوجوانان کشور صعود کردند.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان کشور با حضور ۱۹ تیم در ۶ گروه برگزار شده و ۱۲ تیم به مرحله حذفی صعود کردند.

نتایج دور مقدماتی به شرح زیر است:

از گروه اول تیم‌های نفت و گاز گچساران و ساندورا ارومیه، از گروه دوم هیات تنیس روی میز تبریز(الف) و هیات تنیس روی میز سنندج، از گروه سوم آتیه ساز اهواز و هشت بهشت اصفهان، از گروه ۴ بعثت شیراز و مناطق نفت خیز جنوب، از گروه پنجم پالایش نفت آبادان و کلینیک ریه یزد و از گروه ششم آکادمی مجید دشتستان وتاپ گرگان صعود کرده و تیم‌های هیأت تنیس روی میز تبریز(ب)، زر مس هرمزگان، هیأت‌ تنیس روی میز قم، هیات تنیس روی میز قزوین، آکادمی پوریا، شرکت مدیریت بر سرمایه و تجارت زنجان و آکادمی پینگ پنگ خمین از ادامه مسابقات حذف شدند.

۴ تیم سرگروه به مرحله یک چهارم صعود و ۸ تیم هم باید در یک هشتم بازی کنند تا تکلیف ۴ تیم دیگر صعودکننده به یک چهارم مشخص شود.

بر این اساس تیم‌های هیأت‌ تنیس تبریز(الف)، نفت و گاز گچساران، بعثت شیراز و آتیه اهواز ۴ تیم حاضر در یک چهارم نهایی هستند. ۴ بازی مرحله یک هشتم نهایی برای مشخص شدن ۴ تیم دیگر به شرح زیر است:

مناطق نفت خیز جنوب – تاپ گرگان

پالایش نفت آبادان – هیأت‌ تنیس سنندج

ساندورا ارومیه – آکادمی مجید دشتستان

کلینیک ریه دکتر احتشام یزد – مهر و ماه هشت بهشت اصفهان

این مسابقات روز جمعه ۲۶ آبان به اتمام می‌رسد.

پایان پیام/۶۰۰۱۷/س