شهرک مبل و خودرو اصلی ترین اولویت سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۶ تبریز
شهرک مبل و خودرو اصلی ترین اولویت سرمایه گذاری شهرداری منطقه ۶ تبریز

شهردار منطقه۶ گفت: رشد و اعتلای شهرک مبل و خودرو یکی از خواست های بلند مدت شهرداری منطقه ۶ تبریز است. به گزارش قلم پرس، سامان احمدزاده در جلسه مشترک با مدیران شرکت ساخت شهرک مبل و خودرو با بیان اینکه این شهرک یکی از پتانسیل های اقتصادی شهرداری منطقه۶ و غرب تبریز است به […]

شهردار منطقه۶ گفت: رشد و اعتلای شهرک مبل و خودرو یکی از خواست های بلند مدت شهرداری منطقه ۶ تبریز است.

به گزارش قلم پرس، سامان احمدزاده در جلسه مشترک با مدیران شرکت ساخت شهرک مبل و خودرو با بیان اینکه این شهرک یکی از پتانسیل های اقتصادی شهرداری منطقه۶ و غرب تبریز است به لزوم و پیگیری مطالبات و انتظارات شهرداری از این مجموعه پرداخت.

وی با تأکید بر اهداف عالی مسئولان در خدمت گذاری هرچه بیشتر گفت: برنامه ریزی و تصویب مجموعه شهرک مبل و خودرو مایان یکی از گام های بلند و موثر در ساماندهی وضعیت اقتصادی-اجتماعی شهرداری بوده و با پیگیری های جدی موانع موجود در مسیر اعتلای این مجموعه برداشته می شود.

گفتنی است شهرداری منطقه۶ تبریز در نظر دارد با ساماندهی صنوف و صنایع در محدوده ی شهرک صنفی و صنعتی مایان، با توجه به موقعیت استراتژیک و ویژه این قسمت از شهر، گام بلندی را برای ساماندهی غرب تبریز برداشته باشد.

شهرک الماس (شهرک مبل و خودرو در جوار اتوبان غرب تبریز) به عنوان یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری منطقه شش تبریز در زمینی به مساحت ۴۳ هکتار در منطقه ۶ تبریز با مشارکت شهرداری و شرکت طرح و ساخت الماس تبریز به منظور اسکان و انتقال نمایشگاه های مبلمان و خودرو احداث شده است.

منطقه صنفی صنعتی مایان شامل ۱۰۰ واحد صنفی صنعتی بوده که در فاز نخست با احداث و آماده سازی ۴۰ واحد صنفی و در فاز دوم با برنامه ریزی ساخت ۶۰ واحد جدید، زمینه را برای انتقال تدریجی و قطعی مشاغل مزاحم فراهم کرده و تا انتقال کامل مشاغل مذکور توسعه می یابد.

این بازار در زمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع درابتدای جاده مایان ساخته شده استکه ظرفیت پذیرش ۹۸۱ خودرو را دارا است.