شهردار منطقه ۷: زیبایی و آبادانی شهر مرهون تلاش و زحمات پاکبانان است
شهردار منطقه ۷: زیبایی و آبادانی شهر مرهون تلاش و زحمات پاکبانان است

شهردار منطقه ۷: زیبایی و آبادانی شهر مرهون تلاش و زحمات پاکبانان است شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: آبادانی و زیبایی و تمامی موفقیت ها با تلاش و کوشش تمامی پرسنل حاصل می شود نقش و پاکبانان نیز در این امر بسیار پراهمیت بوده و جایگاه ویژه ای در شهر دارند. به گزارش شهریار، اصغر […]




شهردار منطقه ۷: زیبایی و آبادانی شهر مرهون تلاش و زحمات پاکبانان است

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: آبادانی و زیبایی و تمامی موفقیت ها با تلاش و کوشش تمامی پرسنل حاصل می شود نقش و پاکبانان نیز در این امر بسیار پراهمیت بوده و جایگاه ویژه ای در شهر دارند.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ در جشن بزرگ میلاد حضرت زینب کبری (س) در تالار کوثر اظهار کرد: اگر یک شبانه روز پاکبانان فعالیت نکنند، به‌طور قطع شهر مشکلات بسیاری خواهد داشت، بنابراین باید با حفظ نظافت شهر قدردان زحمات بی‌دریغ پاکبانان باشیم.

وی افزود: مردم شادابی و طراوت شهر را مدیون زحمات این عزیزان در شهرداری هستند و ما امیدواریم با فعالیت مستمر شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز بتوانیم حمایت بیشتری از پاکبانان داشته باشیم. 

آدی بیگ عنوان کرد: پاکبانان شاغل در شهرداری زحمتکشان بی ادعای گمنامی هستند که متاسفانه در جامعه نیز گاهی مورد بی توجهی قرار می گیرند.

گفتنی است، جشن بزرگ میلاد حضرت زینب کبری(س) ویژه خانواده پاکبانان شهرداری منطقه ۷ تبریز و با اجرای ویژه برنامه های شاد و مفرح و تجلیل از تلاش و زحمات تعدادی از پاکبانان نمونه و تعدادی از خیّرین روز یکشنبه در تالار کوثر برگزار شد.