شهرداری برای استقبال از موج اول گردشگران نوروزی آماده است
شهرداری برای استقبال از موج اول گردشگران نوروزی آماده است

قائم مقام شهرداری تبریز گفت: بر اساس پیش بینی ها از ابتدای هفته آینده موج اول سفرها نوروزی آغاز می شود و شهرداری باید برای این موضوع آمادگی داشته باشد. به گزارش قلم پرس، رسول موسایی در جلسه ستاد استقبال از نوروز شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: برای استقبال از نوروز پس از […]

قائم مقام شهرداری تبریز گفت: بر اساس پیش بینی ها از ابتدای هفته آینده موج اول سفرها نوروزی آغاز می شود و شهرداری باید برای این موضوع آمادگی داشته باشد.

به گزارش قلم پرس، رسول موسایی در جلسه ستاد استقبال از نوروز شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: برای استقبال از نوروز پس از آغاز طرح، اقدامات مناسبی انجام شده و امیدواریم نواقص موجود تا پایان سال مرتفع شود.

او با تاکید بر شتاب گرفتن گلکاری ها در سطح شهر گفت: گلکاری حاشیه اتوبان های پاسداران و کسایی باید با سرعت بیشتری انجام شود.

موسایی افزود: گلکاری در اطراف اماکن گردشگری و معابر اصلی که مورد تردد شهروندان و گردشگران است باید با سرعت قابل توجه اجرا شود.

قائم مقام شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه وضعیت پارک های سطح شهر برای حضور مسافران و شهروندان مناسب باشد اظهار داشت: وضعیت سرویس های بهداشتی و همچنین نمازخانه های پارک های موجود در شهر باید کاملا مناسب سازی شود.

او ادامه داد: اعتقاد شهرداری بر این است که وقتی تبریز اولین پایتخت جهان تشیع است باید از تمام نمازخانه های شهر صدای اذان به گوش برسد.

موسایی با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز در مدت اجرای طرح گفت: اقدامات ارزنده ای توسط معاونت خدمات شهری از ابتدای اسفندماه در شهر صورت گرفته و همه شهروندان شاهد خانه تکانی شهر هستند.

قائم مقام شهرداری تبریز لگه گیری معابر اصلی را اولویت مهم معاونت خدمات شهری در روزهای پایانی سال دانست و گفت: معاونت خدمات برای ادامه تنظیف شهر در روزهای آینده و همچنین بارندگی های احتمالی برنامه ریزی لازم را انجام دهد.

او تاکید کرد: سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز در ایام نوروز باید به صوت ۲۴ ساعته فعال بوده و پاسخگوی شهروندان و گردشگران باشد.

موسایی با بیان اینکه باید در طرح ها و تبریک های نوروزی به داشته های شهر تبریز اشاره شود گفت: امیدواریم امسال در نوع تبلیغات شهری در ایام نوروز شاهد نوآوری باشیم و مسافرانی که به این شهر وارد می شوند بدانند در تبریزی با تاریخ و فرهنگ بالا حضور پیدا کرده اند.

قائم مقام شهرداری در پایان به موضوع بلیط فروشی موزه های شهرداری اشاره کرد و گفت: بلیط فروشی موزه های شهرداری تبریز جنبه درآمدی برای شهرداری ندارد و تنها قصد ما نشان دادن ارزش بالای این اماکن است.