سمندر: فصل آینده، گامی بلند و ماندگار برخواهیم داشت
سمندر: فصل آینده، گامی بلند و ماندگار برخواهیم داشت

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز تمدید قرارداد با فراز کمالوند را گامی نو در فوتبال حرفه ای این باشگاه دانست.به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، غلامرضا سمندر درخصوص تمدید قرارداد همکاری این باشگاه با فراز کمالوند اظهار داشت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد […]

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز تمدید قرارداد با فراز کمالوند را گامی نو در فوتبال حرفه ای این باشگاه دانست.به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی گسترش فولاد تبریز، غلامرضا سمندر درخصوص تمدید قرارداد همکاری این باشگاه با فراز کمالوند اظهار داشت: با توجه به ارزیابی صورت گرفته از عملکرد سرمربی تیم در مدت زمان همکاری و همچنین نظر مثبت هیئت مدیره به برنامه های ارایه شده از سوی ایشان برای فصل آینده، تصمیم به تمدید قرارداد و ادامه همکاری گرفته شد.
سمندر با اشاره به سیاستگذاری باشگاه گسترش فولاد تبریز برای سال های آینده، گفت: خط مشی و هدفگذاری مجموعه ما از بدو تاسیس تاکنون مشخص بوده و در هیچ دوره ای از این راه منحرف نشده ایم.
وی در ادامه افزود: فراز و نشیب همواره در هر حرکتی وجود دارد و طی این سالها شرایط پیش آمده و تجربه کسب شده از سوی باشگاه گسترش فولاد تبریز، باعث برداشته شدن محکم تر گام های رسیدن به معیارهای فوتبال حرفه ای در این باشگاه شده است.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز، ایجاد ثبات رویه و مهیا کردن وضعیتی پایدار را لازمه پیشرفت و کسب موفقیت دانست و تصریح کرد: یکی از مشخصه ها و سیاستگذاری های باشگاه گسترش فولاد، پرهیز از تغییر و تحول های بی منطق است و اساس فعالیت در این مجموعه منوط به ارایه عملکرد مطلوب در حیطه تعیین شده است.
وی نقش مالک باشگاه را در فراهم سازی چنین شرایطی بی بدیل قلمداد کرد و افزود: باید از آقای زنوزی سپاسگذار بود که در این سالها همیشه با حمایت هایشان ، انگیزه و دلگرمی ما را برای حرکت و موفقیت دو چندان کرده اند.
غلامرضا سمندر با ابراز خرسندی از تمدید قرارداد با فراز کمالوند اظهار داشت: آغاز همکاری ما با ایشان براساس رویکرد حرکت گام به گام و کسب موفقیت توأم با پیشرفت بوده و طی فصل گذشته و جاری به اتفاق نظر متناسبی در این راستا دست یافته ایم.
سمندر با تاکید بر بررسی دقیق برنامه های فراز کمالوند برای سرمربیگری تیم در فصل آینده، بیان داشت: با توجه به اعلام آمادگی و علاقه ایشان برای تداوم همکاری و همچنین با مدنظر قرار دادن تجارب فصول گذشته، نظر هیئت مدیره بر این بود که تصمیم گیری برای برنامه های تیم در فصل آینده در فضایی آرام و بدون حاشیه صورت پذیرد و از همین رو، بررسی این موضوع از ماه های قبل در دستور کارمان قرار داشت و پس از برگزاری چندین جلسه مذاکره با فراز کمالوند و همچنین جلسات متعدد هیئت مدیره، تصمیم نهایی به تمدید قرارداد با ایشان منتهی شد.
غلامرضا سمندر در پاسخ به نظر مالک باشگاه درخصوص تمدید قرارداد فراز کمالوند، گفت: آقای زنوزی همیشه آنچه به صلاح و تثبیت موفقیت در بلند مدت منجر شود را مد نظر دارند و همواره تصمیم واحد اعضای هیئت مدیره را تائید کرده اند.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در پایان اظهاراتش اضافه کرد: با توکل بر خدا و به امید حمایت هواداران، فصل آینده، گامی بلند و ماندگار را برخواهیم داشت.