رصد فضای حقیقی و مجازی  نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان‌شرقی
رصد فضای حقیقی و مجازی  نامزدهای انتخاباتی در آذربایجان‌شرقی

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر گونه سوگیری احتمالی هیات های اجرایی له یا علیه نامزدها در انتخابات پیش رو خط قرمز ماست، گفت: رصد فضای حقیقی و مجازی در ارتباط با تحرکات نامزدهای انتخاباتی استان نیز در حال انجام است تا انتخاباتی مورد رضایت مردم و در شان نظام برگزار شود. به گزارش […]



استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر گونه سوگیری احتمالی هیات های اجرایی له یا علیه نامزدها در انتخابات پیش رو خط قرمز ماست، گفت: رصد فضای حقیقی و مجازی در ارتباط با تحرکات نامزدهای انتخاباتی استان نیز در حال انجام است تا انتخاباتی مورد رضایت مردم و در شان نظام برگزار شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم امروز در نشست رئیس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور با فرمانداران و بخشداران مستقل آذربایجان شرقی با بیان اینکه این روزها دل های ما به دلیل جنایات صهیونیست ها در فلسطین عزیز داغدار است، اظهار کرد: خودمان را برای انتخاباتی که وزیر محترم کشور از چهار ماه قبل ابلاغ کرده اند، به شکل رقابتی، امن و سالم با مشارکت حداکثری آماده کرده ایم.

 
وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان وجود دارد، اضافه کرد: به دلیل آمادگی هیات های اجرایی و نظارت و فرمانداران و بخشداران مستقل و ساختارهای پشتیبانی، هیچ نگرانی نداریم و تا امروز ۷۰ درصد اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در این خطه انجام شده است.
 
نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از اولویت های ما در انتخابات، اشرافیت و تسلط فرمانداران و بخشداران بر قانون انتخابات برای برگزاری انتخاباتی در تراز نظام در دولت مردمی است که اقدامات لازم در این زمینه نیز انجام شده است.
 
وی بیان کرد: برنامه ریزی دقیقی که باید توسط ستاد انتخابات استان انجام می شد، مبتنی بر اجرای دستورالعمل های ابلاغی وزارت کشور، در چارچوب برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی و تشکیل کمیته های لازم در استان انجام شده است.
 
خرّم تاکید کرد: تعامل، هماهنگی و همدلی هیات های اجرایی با هیات نظارت استان نیز در انتخابات پیش رو بسیار بالاست تا بهم ریختگی و نابسامانی ناامیدکننده در روند برگزاری انتخابات قبل تکرار نشود.
 
وی بیان کرد: البته ما برخی نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری در استان نیز داریم که باید رفع شوند تا مسوولان ذیربط با انبساط خاطر، انتخاباتی باشکوه و در شان مردم و نظام برگزار کنند.
 
وی تشریح کرد: هماهنگی کمیته های انتخابات نیز برای پیشبرد دقیق امور مربوط به انتخابات در کنار رعایت زمانبندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در استان مدنظر است.
 
استاندار آذربایجان شرقی افزود: استفاده حداکثری از توان افرادی که در گذشته انتخابات برگزار کرده اند و امین مردم هستند از دیگر مسایل مورد نظر ما برای انتخابات پیش رو می باشد که خوشبختانه کارهای خوبی در این زمینه انجام نشده است.
 
وی اضافه کرد: رصد فضای حقیقی و مجازی در ارتباط با تحرکات نامزدهای انتخاباتی استان نیز در حال انجام است تا انتخاباتی مورد رضایت مردم و در شان نظام برگزار شود.
 
خرم گفت: تاکید بر لزوم هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای استانی و شهرستانی با ستاد انتخابات استان نیز مورد توجه است تا همه با استفاده از همه امکانات در انتخابات پای کار بیایند.

پایان پیام/