رشد آمار پرواز و مسافر از فرودگاه بین المللی تبریز
رشد آمار پرواز و مسافر از فرودگاه بین المللی تبریز

رامین آذری  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  مجموع  پروازهای انجام شده فرودگاه تبریز (نشست و برخاست) در فروردین ماه سالجاری تعداد ۸۹۳ پرواز بوده است که نسبت به ۸۵۷ پرواز انجام شده در ماه قبل (اسفند ۹۹) از رشدی چهار درصدی برخوردار است.  وی افزود: میزان مسافر جابه جا […]

رامین آذری  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت:  مجموع  پروازهای انجام شده فرودگاه تبریز (نشست و برخاست) در فروردین ماه سالجاری تعداد ۸۹۳ پرواز بوده است که نسبت به ۸۵۷ پرواز انجام شده در ماه قبل (اسفند ۹۹) از رشدی چهار درصدی برخوردار است.

 وی افزود: میزان مسافر جابه جا شده در فروردین ماه نیز تعداد ۸۲ هزار و ۸۱۵ نفر بوده است که نسبت به ۸۰ هزار و ۱۶۶ مسافر اسفند ماه از افزایشی سه درصدی برخوردار است.

این مقام ارشد حمل و نقل هوایی استان در مورد پروازهای بین المللی فرودگاه تبریز نیز گفت: تعداد پروازهای خارجی فرودگاه تبریز از ۸۸ پرواز در اسفند ۹۹ به تعداد ۱۰۲پرواز در فروردین ماه سالجاری و تعداد مسافر جابه جا شده از ۱۱ هزار و ۲۱۵ به ۱۳ هزار و ۴۱۷ رسیده است که به ترتیب شاهد ۱۶ و ۲۰ درصد افزایش در بخش پرواز و مسافر بین المللی هستیم.

 وی افزود: هم اکنون شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) ، آتا ایر، ماهان، ایران ایرتور،قشم ایر ،معراج ، آسمان ،سپهران ،ترکیش ایر ،کاسپین و کیش ایر در مسیرهای داخلی و خارجی پروازهای خود را از فرودگاه تبریز انجام می دهند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱