ذهن شهروندان را کدام کار آرام می کند
ذهن شهروندان را کدام کار آرام می کند

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد در بیست‌ و دومین جلسه‌ کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: از بودجه فرهنگی سال گذشته تنها ۴۸ تحقق یافت که بیشتر آن هم صرف حقوق و هزینه‌های جاری شده و کارهای فرهنگی چندانی صورت نگرفت. دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد در بیست‌ و دومین جلسه‌ کمیسیون فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: از بودجه فرهنگی سال گذشته تنها ۴۸ تحقق یافت که بیشتر آن هم صرف حقوق و هزینه‌های جاری شده و کارهای فرهنگی چندانی صورت نگرفت.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بحث نیروی انسانی نیز از جمله مشکلات موجود در شهرداری بوده که باید شهردار در این راستا با شورای شهر همفکری و همکاری کند.

دهقان‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نفس شهر است و ‌باید تمام حرکات فرهنگی شهر به این نهاد سپرده شود تا اقدامات و فعالیت‌هایش بیشتر از پیش نمایان شود.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه‌ سخنان خود گفت: اقدامات فرهنگی شایسته و عوام‌پسند می‌تواند ذهن شهروندان را آرام کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز ابراز کرد: پیشنهادم این است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز برنامه‌های خود را به ما اعلام کند تا ما نیز در راستای تحقق بودجه تصمیماتی را اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/