دستگیری سارق حرفه ای منزل در مراغه
دستگیری سارق حرفه ای منزل در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۲۸ فقره سرقت خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”رضا اصلانی فر”با تشریح این خبرگفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. وی […]

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق حرفه ای منزل با ۲۸ فقره سرقت خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”رضا اصلانی فر”با تشریح این خبرگفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با گشت زنی های نامحسوس و محسوس و انجام یکسری اقدامات فنی ، تخصصی با تلاش بی وقفه ی شبانه روزی، سارق حرفه ای سابقه دار منزل را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.
سرهنگ “اصلانی فر” بیان داشت: سارق در بازجویی های صورت گرفته به ۲۸ فقره سرقت منزل اعتراف و مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه نیز از مخفیگاهش کشف شد.
وی اظهارداشت : در این راستا ۴ مالخر نیز دستگیر و پس از شناسایی اموال مسروقه و تایید مالباختگان اموال به صاحبان شان تحویل شد.
فرمانده انتظامی مراغه در پایان به شهروندان توصیه کرد: با اقدامات پیشگیرانه، فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان سلب و تا حد امکان از خالی گذاشتن منزل خودداری نمایند،