در سال ۹۵ آن‌چه را که برای بخش تولید استان لازم بود انجام دادیم
در سال ۹۵ آن‌چه را که برای بخش تولید استان لازم بود انجام دادیم

استاندار آذربایجان شرقی در آخرین روز کاری سال ۹۵، با حضور در ساختمان خزانه معین استان، از تلاش‌های یک‌ساله مجموعه دستگاه‌های اقتصادی استان در تامین منابع مالی و وصول درآمدهای استانی قدردانی کرد. دکتر اسماعیل جبارزاده در نشستی با مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی و رییس خزانه معین استان، گفت: در […]

استاندار آذربایجان شرقی در آخرین روز کاری سال ۹۵، با حضور در ساختمان خزانه معین استان، از تلاش‌های یک‌ساله مجموعه دستگاه‌های اقتصادی استان در تامین منابع مالی و وصول درآمدهای استانی قدردانی کرد.

دکتر اسماعیل جبارزاده در نشستی با مدیران کل امور اقتصادی و دارایی و امور مالیاتی و رییس خزانه معین استان، گفت: در سال ۹۵ ما در همه بخش‌ها بویژه بخش تولید و صنعت آن‌چه را که باید انجام می‌دادیم انجام دادیم و در بسیاری از بخش‌ها فراتر از انتظارات و هدف‌گذاری‌ها عمل کردیم که این نشانه عشق و علاقه مجموعه مدیریتی استان به ماموریت‌های آنهاست.

وی افزود: مطمئنا مردم استان نیز اثرات تلاش‌های مدیران را می‌بینند و با گذشته مقایسه می‌کنند و قدردان زحمات خدمت‌گزاران خود هستند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه روش‌های جدید تامین منابع مالی در عین تازگی به خوبی در استان اجرا شده، گفت: در سال ۹۵ با حل مشکلات ۱۵۰۰ واحد تولیدی که بخشی از تامین سرمایه در گردش بود توانستیم مقدمات شکوفایی اقتصادی استان را فراهم کنیم و امیدوارم با تخصیص اعتبارات حوزه عمرانی شاهد تحقق اهداف در این حوزه نیز باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان نیز در این نشست گزارشی از وضعیت حوزه تامین مالی استان در سال ۹۵ ارائه کرد و گفت: در سال جاری نظارت بر عملیات مالی ۱۱۴ دستگاه اجرایی انجام شده است.

رضا حسینی از آغاز متمرکز کردن حساب‌های دولتی استان در بانک مرکزی خبر داد و گفت: در سال ۹۵، ۸۱ درصد از درآمدهای مالیاتی استان تحقق و ۵۵ درصد از اعتبارات حوزه عمرانی تخصیص یافته است.