خدمت بی وقفه و پاسخگو بودن به درخواست های مردم یک اقدام ارزشی و قابل تقدیر است
خدمت بی وقفه و پاسخگو بودن به درخواست های مردم یک اقدام ارزشی و قابل تقدیر است
مدیرکل حراست شرکت مهندسی آبفای کشور از طرح های در حال اجرا ، تاسیسات و پروژه های انجام شده در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی؛ دکتر عرب نژاد مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور، مهندس خانی مدیر ، مدیردفتر حراست و امور محرمانه شرکت آّبفای استان و هیئت همراه از مراحل مختلف پروژه های طرح جایگزین سد نهند و همچنین سایر تاسیسات شرکت، بازدید کرد.
در این بازدید مهندس خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، گزارش کاملی از طرح ها، فرایندها و فعالیت انجام شده در ۳ ماه گذشته توسط آبفا در کنترل مشکل تنش آبی در شمال و شمال شرق تبریز و سایر تاسیسات انجانن شده در تبریز و استان ارائه نمود.
وی تاکید نمود همکاران شرکت با توجه به رسالت خطیری که در تامین آب شرب و دفع اصولی و بهداشتی فاضلاب دارند همیشه و در همه شرایط پای کار هستند و در جریان مشکل آبی قسمتی از کلانشهر تبریز به شکل جهادی و شبانه روزی فعالیت مستمر داشتند که همین تلاش باعث شد در کمترین زمان ممکن مشکلات کم آبی رفع گردد.
در ادامه این بازدیدها عرب نژاد ضمن عرض خدا قوت و تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل شرکت آبفای استان، ضمن اشاره به روحیه جهادی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، چشم انداز روشنی را برای این شرکت متصور نمودند.
وی ادامه داد: که انجام خدمت بی وقفه و پاسخگو بودن به درخواست های مردم یک اقدام ارزشی و قابل تقدیر است و همه ما باید تلاش کنیم خدمات با کیفیت به مردم ارائه دهیم.
عرب نژاد مدیرکل دفتر حراست و امور محرمانه شرکت مهندسی آبفای کشور خاطرنشان کرد: تامین خدمات و پاسخگویی به موقع موجب رضایتمندی مردم نسبت به خدمات شرکت های آب و فاضلاب می گردد.
دکتر عرب نژاد همچنین در خصوص این بازدید ها اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه های حراستی و امنیتی مجموعه تاسیسات و مخزن مادر صورت گرفته است.
وی مهم ترین نقش دفاتر حراست را ایجاد آرامش ، امنیت و اعتماد در میان مجموعه کارکنان اعلام کرد و افزود: از جمله وظایف دفاتر حراست شناسائی عوامل آسیب رسان و واحدهای آسیب پذیر می باشد و در این راستا لازم است که مدیران همکاری تنگاتنگی با مدیران حراست شرکتها داشته باشند .

 

انتهای پیام/