حضور پرشور مردم در انتخابات یک «نه» بزرگ به دشمنان داخلی و خارجی بود
حضور پرشور مردم در انتخابات یک «نه» بزرگ به دشمنان داخلی و خارجی بود

رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت:‌مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر به استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و همچنین دشمنان یک نه بزرگ گفتند. وی افزود: دشمنان داخلی […]

رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت:‌مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر به استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و همچنین دشمنان یک نه بزرگ گفتند.

وی افزود: دشمنان داخلی ما هم کمتر از اروپایی‌ها و آمریکا عمل نکردند و تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم در انتخابات به کار گرفتند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند. مردم همانند ابتدای انقلاب اتحاد خود را حفظ کردند و با حضور در این انتخابات نشان دادند که همیشه پای این انقلاب و نظام هستند.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: مردم همچنان با اتحاد و همدلی و حمایت‌شان از نظام حرمت خون شهدا را حفظ کرده و می‌کنند و محکم ایستاده‌اند و گوش‌شان به زبان رهبر است.

وی افزود: دشمنان ما اعم از داخلی و خارجی باید بدانند که آنها نمی‌توانند بین صفوف به هم پیوسته مردم فاصله انداخته و انشقاق و افتراق ایجاد کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب در همه صحنه‌ها حاضر بودند و در تمام ناهمواری‌ها اعم از جنگ تحمیلی، جنگ‌ها و درگیری‌ها در مناطق مختلف کشور که دشمنان داخلی و خارجی به راه انداخته بودند و … مردم فعالانه حضور داشتند. مردم هم در زمان امام و هم در زمان حال در کنار ولایت بوده و هستند. 

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: دشمنان ما حتی در بحث کرونا هم کشورهای مختلف را از فروش واکسن کرونا به ایران منع کردند؛ مردم ایستادگی کردند و دیدیم که پیروز این عرصه هم مردم بودند. 

وی افزود: حدود ۵۰۰ شبکه خارجی علیه نظام، مردم و رهبری تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند و مردم را تشویق می‌کردند که پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند اما مردم بدون توجه به این فضاسازی‌های این رسانه‌ها برخلاف خواسته دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات شرکت کردند و پیروز میدان هم امروز مردم هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند. مردم هستند که این انقلاب محکم سرجای خود ایستاده و ان‌شاءالله تا ظهور امام عصر (عج) در کنار ولایت و رهبری ایستاده‌اند و امیدواریم در چهار سال پیش‌رو اتفاقات خوبی را با ریاست آقای رئیسی بر قوه مجریه شاهد باشیم.

انتهای پیام/