حضور آل‌هاشم در مدارس و شرکت در نماز جماعت
حضور آل‌هاشم در مدارس و شرکت در نماز جماعت

رئیس کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه استان و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای حضور در مدارس و شرکت در نماز جماعت؛ هر هفته در یک مدرسه، اعلام آمادگی کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم  امروز در جلسه کمیته همکاری های آموزش و […]



رئیس کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه استان و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای حضور در مدارس و شرکت در نماز جماعت؛ هر هفته در یک مدرسه، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم  امروز در جلسه کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با بیان اینکه امر تربیت و تزکیه در قرآن کریم پیش از تعلیم مورد توجه است، اظهار کرد: مدارس باید برای ارتقا معنویت دانش آموزان و تشویق آن‌ها به انجام فرایض دینی و نماز اهتمام جدی داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت تحکیم پیوند بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و با اشاره به رسالت سنگین دستگاه تعلیم و تربیت برای ترغیب دانش آموزان به امور دینی در مدارس، تصریح کرد: آموزش و پرورش باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حوزه علمیه به رسالت سنگین و حساس خود در این زمینه عمل کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اقدامات انجام شده در کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه را مطلوب دانست و بر ضرورت گسترش همکاری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش ابلاغ نایب رئیس کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه به مسعود سعادتی، رئیس دستگاه تعلیم و تربیت استان، اعطا شد.

پایان پیام/