جمعه‌های ورزشی گام نخست تحقق ورزش همگانی در تبریز / احداث ۲۵ سالن ورزشی جدید در سال ۱۴۰۲
جمعه‌های ورزشی گام نخست تحقق ورزش همگانی در تبریز / احداث ۲۵ سالن ورزشی جدید در سال ۱۴۰۲
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز ورزش همگانی را یکی از برنامه های اصلی خود در سال جاری در نظر گرفته و در سال جاری احداث ۲۵ سالن در مناطق ۱۰گانه پیش بینی شده است.

به گزارش قلم پرس، یعقوب هوشیار، در خصوص ترویج ورش همگانی اظهار کرد: حوزه ورزش یکی از ارزانترین و راحت ترین بسترهایی است که می تواند بر ذهن، اندیشه و نگاه جامعه جوان شهری و افراد اجتماع آورده زیادی داشته باشد.

وی  ادامه داد: شورای شهر و مجموعه شهرداری تبریز تاکید ویژه ای بر ترویج ورزش همگانی دارد و امید است با کمک و همراهی همدیگر، ورزش با ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد، آورده زیادی برای شهر تبریز داشته باشد.

جمعه‌های ورزشی گام نخست تحقق ورزش همگانی در تبریز

شهردار تبریز افزود: در راستای توسعه ورزش همگانی و اجرای سیاست‌های فرهنگی ورزشی شهرداری تبریز در سال ۱۴۰۲، روزهای جمعه به نام ورزش نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: اولویت اجرای سیاست‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز در مناطق کم‌برخوردار شهر خواهد بود، باید گفت تمرکز حوزه ورزش شهرداری تبریز در سال جاری، ورزش همگانی، آموزش و استعدادیابی و ساماندهی اماکن ورزشی شهرداری خواهد بود که در چند سال گذشته وضعیت مناسبی نداشته‌اند

احداث ۲۵ سالن ورزشی جدید در سال ۱۴۰۲

هوشیار با بیان اینکه ۲۵ مجموعه فرهنگی و ورزشی در ۱۹ محله کم برخوردار در مناطق ۱۰گانه احداث خواهد شد، ادامه داد: اولویت اجرای سیاست‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری تبریز با مناطق کم‌برخوردار شهر بوده و این رو ورزش همگانی به عنوان یکی از برنامه های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری مورد توجه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری فعالیت خود در حوزه ورزش های همگانی را در دستور کار قرار داده و به همین دلیل ارتباط با هیات های ورزشی پر مخاطب در اولویت اقدامات شهرداری می باشد.

شهردار تبریز گفت: تدوین تقویم رویدادهای ورزشی و تمرکز بر استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی از دیگر محورها و اهداف حوزه ورزش و سلامت همگانی است.

انتهای پیام/