جزئیات درگیری و مرگ یکی از اراذل و اوباش در خیابان بهار تبریز
جزئیات درگیری و مرگ یکی از اراذل و اوباش در خیابان بهار تبریز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی جزئیاتی از درگیری اراذل و اوباش در خیابان بهار تبریز و کشته شدن یکی از آنان را تشریح کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ علی اسمعیل‌پور، اظهار داشت: ساعت ۲۱ شب گذشته دو نفر از اراذل و اوباش با سابقه کیفری و قمه به دست و […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی جزئیاتی از درگیری اراذل و اوباش در خیابان بهار تبریز و کشته شدن یکی از آنان را تشریح کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ علی اسمعیل‌پور، اظهار داشت: ساعت ۲۱ شب گذشته دو نفر از اراذل و اوباش با سابقه کیفری و قمه به دست و در حالت غیرعادی در خیابان بهار تبریز موجب وحشت مردم این منطقه می‌شوند.

وی افزود: این اراذل و اوباش که در حال اظهار قدرت‌نمایی و عربده‌کشی بودند به سوی مردم و عابران حمله کرده و موجب وحشت و خسارت به اموال مردم شدند.

اسمعیل‌پور اضافه کرد: این اراذل و اوباش با سر و دست خونی که نشانگر درگیری قبلی آنها بود با قمه شیشه‌ ماشین‌های عبوری و پارک شده را می‌شکستند و به بدنه ماشین‌ها صدمه وارد می‌کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: یکی از همکاران نیروی انتظامی حاضر در محل ابتدا این اراذل و اوباش را دعوت به آرامش می‌کند، اما آنها به وی با قمه حمله‌ور می‌شوند که مامور نیروی انتظامی برای کنترل وضعیت مجبور به تیراندازی می‌شود اما اراذل و اوباش به کار خود ادامه می‌دهند و به سوی وی با قمه حمله می‌کنند که وی مجبور به شلیک به سمت یکی از آنان می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از این دو نفر اراذل و اوباش که بر اثر برخورد تیر مصدوم شده بود، در بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

اسمعیل‌پور خاطرنشان کرد: البته هنوز مرگ این فرد مشخص نشده که در اثر تیراندازی بوده یا بر اثر درگیری قبلی و علت آن توسط پزشک قانونی اعلام می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: پرونده قضایی در این زمینه مفتوح بوده و در حال رسیدگی است.