جزئیات جدید از پرونده پزشک تبریزی/  علت اصلی انگیزه های شخصی بوده
جزئیات جدید از پرونده پزشک تبریزی/  علت اصلی انگیزه های شخصی بوده

دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه مسمومیت خانواده پزشک تبریزی ناشی از مصرف غذای نذری نبوده است، گفت: مسمومیت با انگیزه‌های شخصی مطرح شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، موسی خلیل‌الهی در رابطه با فوت ۲ عضو خانواده «ص» پزشک تبریزی از صدور نظریه پزشک قانونی خبر داد […]

دادستان عمومی و انقلاب تبریز با بیان اینکه مسمومیت خانواده پزشک تبریزی ناشی از مصرف غذای نذری نبوده است، گفت: مسمومیت با انگیزه‌های شخصی مطرح شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، موسی خلیل‌الهی در رابطه با فوت ۲ عضو خانواده «ص» پزشک تبریزی از صدور نظریه پزشک قانونی خبر داد و اظهار داشت: علت فوت اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین بوده است و در نتیجه تحقیقات کارآگاهی و بازپرس پرونده یقین حاصل شد که اساساً موضوع نذری واقعیت نداشته است و مسمومیت با انگیزه‌های شخصی مطرح شده است.

وی افزود: در جریان تحقیقات، محل تهیه غذا و همچنین تهیه کننده آن شناسایی و هویّت خریدار غذا مشخص می‌باشد که خانواده پزشک مذکور با استفاده از همان غذا مسموم و فوت شده‌اند.

دادستان تبریز در تبیین سوابق کاری و تحصیلی وی، تصریح کرد: این فرد یک پزشک عمومی است که در سال‌های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد.

خلیل‌الهی ادامه داد: عمده فعالیت وی نیز در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.

دادستان تبریز با بیان اینکه خود این پزشک نیز تایید کرده که اصلا بحث غذای نذری در کار نبوده است، اظهار امیدواری کرد: ابعاد دیگر این پرونده در چند روز آینده و از سوی دستگاه قضایی این استان منتشر خواهد شد.