جابجایی درختان در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک
جابجایی درختان در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک

جابجایی درختان در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک شهردار منطقه ۶ تبریز از جابجایی درختان در مسیر پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در قراملک خبر داد. به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با تأکید بر اینکه پروژه جابجایی درختان اقدامی ارزشمند برای تحقق توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است، اظهار کرد: با توجه به وجود […]




جابجایی درختان در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک

شهردار منطقه ۶ تبریز از جابجایی درختان در مسیر پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در قراملک خبر داد.

به گزارش شهریار، رضا جان‌فشان نوبری با تأکید بر اینکه پروژه جابجایی درختان اقدامی ارزشمند برای تحقق توسعه پایدار و حفظ محیط زیست است، اظهار کرد: با توجه به وجود درختان و درختچه‌های چندین ساله در مسیر پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح در قراملک، شهرداری منطقه ۶ تبریز اقدام به حفظ و جابجایی این درختان کرده است.

وی افزود: جابجایی درختان واقع در مسیر پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک با رعایت اصول فنی و استانداردهای لازم و با حضور کارشناسان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری این منطقه انجام می شود.  

شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه این درختان در سایر اماکن و فضای سبز منطقه کاشته می‌شود، ادامه داد: استانداردهای ترافیکی و سایر اصول ایمنی کارگاه به هنگام جابجایی درختان رعایت شده و جهت حفظ درختان، تیمارهای حفاظتی نیز در محل نگهداری درختان انجام می‌شود.

عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح قراملک در مسیر جاده سنتو در مساحتی به متراژ ۵ هزار و ۳۰۰ مترمربع آغاز شده است.