ثبت نام ۹۸ نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های مراغه- عجب‌شیر، اهر و هریس/ ۲ نفر انصراف دادند
ثبت نام ۹۸ نفر برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های مراغه- عجب‌شیر، اهر و هریس/ ۲ نفر انصراف دادند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام ۹۸ نامزد در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های اهر-هریس – مراغه و عجب‌شیر خبر داد. به گزارش قلم پرس سعید شبستری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار ثبت‌نامی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر – اهر و هریس اظهار داشت: براساس آمار ارائه […]

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام ۹۸ نامزد در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه‌های اهر-هریس – مراغه و عجب‌شیر خبر داد.

به گزارش قلم پرس سعید شبستری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین آمار ثبت‌نامی داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های مراغه – عجب‌شیر – اهر و هریس اظهار داشت: براساس آمار ارائه شده در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر، ۴۵ نفر از طریق فرمانداری و ۱۴ نفر از طریق ستاد انتخابات کشور ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد دو نفر تا ساعت ۱۳ امروز انصراف داده‌ و در مجموع ۵۷ نفر در این حوزه نام‌نویسی کردند.

وی ادامه داد: در حوزه انتخاییه اهر و هریس نیز ۳۱ نفر از طریق فرمانداری و ۱۰ نفر از طریق ستاد انتخابات کشور نام‌نویسی کردند و در مجموع ۴۱ نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس نام‌نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: از این تعداد ثبت‌نام‌کننده دو  خانم از حوزه مراغه و عجب‌شیر و یک نفر در حوزه اهر و هریس شرکت کردند.

وی ادامه داد: امروز مدارک و پرونده‌های داوطلبان نام‌نویسی‌کننده از حوزه‌های انتخابیه مراغه – عجب‌شیر – اهر و هریس به وزارت کشور ارسال شده است.

شبستری خاطرنشان کرد: با توجه به زمان نام‌نویسی از داوطلبان، بررسی تعداد و محل شعب اخذ رای در مراکز حوزه‌های انتخابیه مراغه و عجب‌شیر همچنین حوزه اهر و هریس آغاز شده است.