توزیع سبد کالا به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط جمعیت خیریه قلب های سبز
توزیع سبد کالا به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط جمعیت خیریه قلب های سبز

جمعیت خیریه قلب های سبز که به عنوان نخستین موسسه حامی کودکان مبتلا به سرطان و دانش آموزان بی بضاعت در تبریز شناخته می شود سالانه در فصول مختلف در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش خود اقدام به تهیه و توزیع سبد کالا بین خانواده های بی بضاعت می نماید. این سبد کالا شامل […]

جمعیت خیریه قلب های سبز که به عنوان نخستین موسسه حامی کودکان مبتلا به سرطان و دانش آموزان بی بضاعت در تبریز شناخته می شود سالانه در فصول مختلف در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش خود اقدام به تهیه و توزیع سبد کالا بین خانواده های بی بضاعت می نماید. این سبد کالا شامل اقلام مختلف خوراکی از جمله : گوشت قرمز، مرغ، برنج، قند، روغن، حبوبات و … همچنین اقلام بهداشتی نیز شامل پودر رختشویی، صابون، ریکا و … می باشد.
به گزارش قلم پرس، علی دلجوان مسئول روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز درباره نحوه شناسایی خانواده های نیازمند و شیوه تهیه سبد کالا اظهار داشت:جمعیت خیریه قلب های سبز از سال ۱۳۸۰ در فصول و مناسبت های مختلف همانند شب عید، آغاز ماه رمضان، شب یلدا و … اقدام به توزیع سبدکالا در میان مددجویان تحت حمایت خود می نماید. همانطور که مستحضر هستید این جمعیت از دانش آموزان مستعد و بی بضاعت و کودکان مبتلا به سرطان تبریز حمایت می کند لذا بعد از مراجعه یا معرفی خانواده بی بضاعت در صورت احراز شرایط برای این خانواده پرونده ابتدایی تشکیل می شود. سپس با انجام تحقیقات میدانی، نوع و میزان حمایت از خانواده مشخص می شود. سال گذشته در چهار نوبت، سبد کالایی به ارزش تقریبی ۲۵۰۰۰۰۰ ریال بین بخشی از مددجویان توزیع گردید. منابع مالی جهت تهیه این سبد کالا با مشارکت عموم مردم و خیرین جمعیت خیریه قلب های سبز، تامین می شود. خیرین می توانند هم به صورت نقدی و هم به صورت خرید کالا در این طرح مشارکت داشته باشند.
وی همچنین درباره توزیع سبد کالا در سال ۹۸ بیان داشت: امسال نیز همچون ۱۸ سال گذشته در نوبت های مختلف این سبد کالایی تهیه و بین مددجویان توزیع خواهد شد. با توجه به اینکه کمتر از یک ماه به حلول ماه مبارک رمضان باقی مانده، در حال حاضر مشغول تدارک سبد کالای ماه مبارک رمضان هستیم. خیرین عزیزی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند می تواند با مراجعه به جمعیت خیریه قلب های سبز از جزئیات این طرح مطع گردند.

آدرس جمعیت خیریه قلب های سبز: چهارراه ابوریحان، کوچه سمائی، پلاک ۴۲
شماره تماس: ۰۴۱۳۴۷۷۹۶۳۴ – ۰۴۱۳۴۷۸۰۷۶۱
شماره روابط عمومی: ۰۹۹۰۵۰۹۵۷۹۹